29 July 2012

sudah 2pagi...tadaaaaa

da tgh2 mlm buta yg x bape nk celik ni.. aku x bole tido lg.. mmg blur kot.. salah 1 faktor yg menyebabkan eye bag aku makin lama makin melampau ketara nmpaknya adalah disebabkan jadual waktu tdo aku yg kelam kelibut ni.. sure x best la kn.. mlm td tdo pkul 1.4o gak kot.. pastu lena.. skali mak aku pggil suh sahur.. errr.. aku rse aku mkn sambil pejam mata.. hahaha..melampau!

pastu aku tdo blk.. pas subuh, smbg lg tdo..smpai laaa mak aku dok pggil suh bgun.. ya ampun.. gile liat nk bgun.. bln puase ni mmg smua aktiviti trhenti.. bkn sbb ape.. sbb tahap pemalasa makin makin memuncak.. lemah je manjang.. bosan pn ye.. mcm xde benda baru lately ni..

mule la ni..once aku da mula menaip je.. mood mengantuk smpai da.. okehla..nk pengsan dah.. slamat mlm n slamat bersahur.. =)

Published with Blogger-droid v2.0.6