aku hargai...

25 July 2012

AKU BENCI KO!!!!! AKU XKAN PERNAH MAAFKAN KO DUNIA AKHIRAT!!!

aku perempuan dan dia juga perempuan?? soalan jenis ape yg ko tanya aku ni haa?? mungkin ko lupe atau buat2 lupa ape yg ko da buat dgn perasaan aku.. mungkin ko lupa, mcmana calarnya hati aku bila ko blah mcmtu je semata2 sebab keluarga ko! mungkin ko lupa bila aku sabar dan sabar bila setiap panggilan, setiap sms yg aku hantar mcm sampah dipandang! dan mungkin ko lupa bila mana aku tggu ko dan ko?? berpoya2 dengan org lain! mungkin ko lupa bila mana aku jujur dan ko?? mungkin ko lupa bila mana aku ni jadi bodoh sebodoh2 org pegi amek hati keluarga ko.. dan mungkin ko lupa mcmana aku dimaki hamun.. ko lupa smua tu kan.. mmg ko mudah lupa.. tp aku?? sampai mati xkan lupa mcmana hinanya aku pada pandangan ko dan keluarga ko.. 

dan harini.. rupanya masih x abis penghinaan ko lemparkan pada aku.. mungkin mmg aku kena bersyukur setiap perkara aku alami bertahun2 kenal ko.. aku bersyukur diberi hati yg kuat! perasaan yg cukup kuat utk jadi seorg teman,sahabat, dan sebahagiaan dari ko.. mungkin aku mmg xlayak utk ko.. dan sebab tu aku bkn dijodohkan dgn ko.. mungkin mmg ape aku alami selama ni xkan pernah berbayar dgn setiap perbuatan ko yg lukakan hati aku bertahun2.. ko penah ckp dgn aku.. ape la sgt 3tahun.. ye, mungkin x sama dgn perkenalan ko bersama dia selama tu.. tp sekurang2nya hati dia x dicalar! dia x dimaki! dia x tuduh dgn penghinaan! dia x sakit hati dgn gambar ko dgn org lain! dia x dicabar rasa sabarnya!! 

mungkin aku adalh org paling bodoh harini kerana masih hormatkan ko.. mmg aku sgt bodoh.. aku bencikan ko!!!! aku org paling bodoh sbb menangis kerana ko!!!! aku benci ko!! aku benci ko!!!! ko manusia yg xde hati perut! xde perasaan!!!  SATU MASA NANTI ALLAH AKAN BAYAR SETIAP TITIS AIRMATA AKU SELAMA NI PADA KO!!!!  aku xkan maafkan ko sampai hujung nyawa aku!!!! 

No comments: