26 July 2012

luahan sikit jer.. ape dalam hati =')

da petang... seharian aku dok kt tingkat 1.. x bergerak2.. rasa kejung gile telinga aku harini.. lg2 bila seangkatan xde kt sebelah.. mood dek sbb kejadian semalam masih terbayang2 lagi... sedas kena hina cmtu skali.. aku cuma bole ckp, aku masih bole senyum harini.. haah, senyum utk tutup luka dalam hati aku.. aku rase cm kena hiris pastu dicurah limau.. pedih giler! mgkin ye, ape yg jadi da ditakdirkan.. tp ntah.. bkn x trima takdir.. cuma aku agak terasa... mungkin masih akan menangis lg.. nthla... 

si kesayangan masih bg kata2 semangat.. terima kasih kesayangan... =)
maaf, sbb buat ko trasa.. aku cuma xde ape nk cakap setakat ni.. sbb aku sendiri blum ckup kuat... blum cukup tabah.. blum cukup cekal.. aku penat giler sbnanya.. =( 

terima kasih kesayangan.. =')