03 July 2012

bengong!!

kakak?? derrr... bila lak ko jadi kakak aku?? x pernah kot.. kelakar tahap gaban tul la ko! elooo, org lain pn ade gak laaa.. tp x mcm ko! belagak sangat... sat lagi tuhan balas, rampas smua ape ko ade.. baru ko tau.. rasa laa ape ko buat kt org.. ade org penah ckp kt aku.. "karma beb karma"..
harini ko buat org, sok lusa ko kena gak.. sama jugak mcm aku.. yes! aku x kata aku betul.. tp ade ko tau kepala aku ni ligat cari jalan selesaikan smua masalah aku? ade ko tau? ko bertuah der.. sbb ko da da dapat ape ko nk.... mmg ko xde salah kot kt aku.. tp on behalf ko tu ade salah besar dgn aku.. org lain pesan.. maafkan dia...

tp sorry to say la der.. aku xnk hipokrit walau aku tau aku pn x lama kt bumi Allah ni.. tp untuk setakat ni, aku x bole nk maafkan ko... mmg aku x bole... utk ape aku kata aku maafkan ko tp setakat kt mulut jer... kt hati aku ni, dok maki2 sumpah2 ko? ikhlas ke namanya tu?? sorry la der.. mmg aku sgt x ikhlas.. sbb hati aku ni sakit da sedalam2 isi bumi Allah ni.. 

aku xnk hipokrit.. "eh, xde ape laa.. alaaa, small matter jer tu"  mmg tidak la aku nk buat cmtu.. 
mmg aku sgt terkilan dgn ko!