aku hargai...

17 July 2012

ok2.. da balik dari pusrawi =')

nk xnk... pagi tadi aku pegi gak pusrawi... sebab da sgt xtahan sakit.. aku dok call2 zuraida.. ngadu sakittt... ='( #cakap jerla xde sape nk dgr ko ngadu kn# hahahha... siyes! mmg sgt sakit.. aku dari pagi lg dok tahan sakit.. err, aku rasa skrg ni aku da demam da.. badan aku panas tul rasa.. tp aku masih layankan jer.. emm, patutlaaa doc bg aku ubat demam tadik.. rupanya dia tau da mmg confirm aku demam... ='( 

ptutnya aku lalok laaa jgk kn.. tp x ngantuk pn.. ='( pastu dok kejung la pndang kiri kanan.. lapa lagik ni.. lepas aku balun nasik goreng pedas gile malam tadik.. pg tu aku lgsg x bekpes.. minum milo ais jerkk.. tp aku rase x kenyang langsung pn minum milo tu.. sedihhh.... err.. dan2 la plak time gini baru nk lalok.. tp masih menahan sakit lagik...

aku ni nasihat org je pandai.. cer buat sendiri?? mmg tidak la jadinya pn haaaa.. silap ari bulan aku buat dekk jer.. tu ubat yg banyak giler alam tu.. ntah nk suruh aku buat ape pn xtau... byk giler sehhh...

No comments: