11 July 2012

=( down giler ni!!!!

di sebalik gelak tawa.. tersimpan jauh dalam lubuk hati ni.. betapa aku semakin hipokrit menutup smua rasa yg aku simpan.. bila trnampak sesuatu yg menikam2 rasa hati ni.. aku seakan terusik.. tersentuh sungguh.. ye, aku masih manusia biasa dan bukannya istimewa utk aku ubah ape jua yg da berlaku.. semakin hari aku rasa jalan yg aku lalu ni, da makin perlahan langkahnya.. skarg ni, aku xtau mana yg aku nk pegi.. kiri atau kanan.. 

kalau aku katakan aku da mula rasa berserah.. mula rasa mengalah.. agak2.. ade x yg datang meja aku ni ,ketuk kepala aku laju2... aku mencari org yg bole aku bercerita ape jua rasa dalam hati.. tp, mereka juga ade masalah mereka sendiri.. x mgkin bukan utk aku bercerita sdg mereka juga tertekan dgn ape yg mereka lalui.. saat aku rasakan masalah aku adalah masalh yg sgt susah aku nk hadap.. terkadang aku alpa.. aku trlupa yg ade insan lain yg lebih susah dari aku.. lebih sakit dari aku.. lebih rasa peritnya dari aku.. 

aku mencari... masih mencari2 langkah aku yg semakin x tersusun skang ni.. x tau kenapa aku bole jadi seperlahan ini.. xtau kenapa aku bole jadi selemah ini.. perlu ke aku marah diri sendiri kerana x mampu menjadi yang terbaik? perlu ker? 

down sungguh rasanya..