20 July 2012

jiwa kosong ='(

aku ni mmg x sempurna.. aku mmg bukan baik.. aku pn bkn la org yg penuh rasa sopan,ayu,kemelayuan.. aku x cmtu.. aku cuba jadik diri aku sendiri.. aku xnk control wat ever ape aku buat.. smua tu dtg dari hati aku sendiri.. dari jiwa aku sendiri.. mmg betul.. terlalu ramai yg kata aku kasar.. terlalu ramai yg ckp aku begini dan begitu.. tau ape prasaan aku.. how bad i'm... percayalah.. aku da cuba jd terbaik.. aku da cuba buat ape smua perkara yg akan buat aku kelihatan... "nad,u're change" tp sape aku nk buat cmtu? aku bukan robot yg buat smua benda set on time.. aku bkn cmtu.. its not easy... aku sgt serabut smua ni... aku dipaksa ubah perkara yg dalam nalurinya aku bkn cmtu... aku xnk jd bodoh ikut smua bnda sedangkan aku x suka dgn keadaan tu..

persoalan pergaulan... aku selesa begini... aku berkawan dan aku tau ape yg aku buat... setakat ni mereka yg dekat dgn aku adalah kawan baik aku.. walau hakikatnya persoalan sejauh mana mereka rapat dihati ni masih dalam bayangan... cukup mengatakan aku gembira disamping mereka.. walau aku bkn seusia dgn mereka.. tp kebaikan mereka yg sentiasa ada dalam hidup aku adalah perkara yg terindah... kawan2 yg menceriakan aku sepanjang aku hilang kekuatan... aku sebenarnya sgt bahagia ade mereka....ntahla.. mungkin sbb aku memilih utk tidak ade gab antara ape yg aku ade... 

cinta.. perasaan tu aku da kuburkan.. biarlah masa tentukan siapa yg akan menjadi si pemilik hati ni... kesedihan aku, betapa aku terluka, mcmna aku pendam prasaan, mcmana sakitnya hati aku.. aku da cuba buang semua rasa ni.. walau aku yg rasa mcmana sakitnya smua ni.. org cuma bole berkata.. yg lalui.. cukuplah perasaan ni mendera aku.. mmg aku terluka.. cukup terluka.. x mmpu aku ubah ape aku rase skrg ni.. ='(