24 July 2012

ramadhan ke 4...misi cari soya panas =)

bila timing buke je aku rse rmai yg lg kelam kabut dok kejarkn bazaar... trmasuk laa haku.. tp tu la knyataan.. hrini aku drive pi ofis.. so sharp 4.30je aku da laju2 trun.. risaukn jln jem.. alhamdulillah.. xde la jem melampau mcm 1st day aku tumpg cik ai nk pi lrt sentul..

tu blum lagi lepas aku jln giler jauh nk pi kt komuter bank negara.. tp kt komuter situ aku mcm rse syok plak.. sebab byk gile tmpat duduk kosong.. lain gile fenomena kt Kl Sentral yg maha kelam kabut...

bila lrt brenti kt kl sentral je.. aku rse mcm woowww... aku dpt tmpat duduk wei harini... hahaha...pengalaman.. sape tau kn klau x cuba...tp utk aku ulang blk bln2 puase ni... err...aku x sggup lg laa.. rela drive lg.. bole aku berangan jd drifter.. mcm dlm mimpi suana... hahaha... dasat mimpi kteorg hritu.. sbb mimpi perkara yg sama dlm 1 mlm.. cuma bezanya,dia info aku... aku kn pemalu...huhuhu...

balik cite ptg tadi.. aku singgah bazaar semata2 nk beli soya panas yg da puase ke 4 bru aku dapat.. mklumlaaa...hrini bru free dan bru jmpe dgn itu soya panas.. msih ade 1 plastik lg.. aku rse mlm ni mmg setel.. hohoho..

ok2...get ready utk teraweh.. mudah2an doa dan impian aku dimakbulkn... aminnn

Published with Blogger-droid v2.0.6