aku hargai...

26 July 2012

fridge magnet macam2.. =)

ni projek xde kej aku tgh malam td.. 
bangun baring bangun baring lagi.. aku xde ape nk buat..
pegi dapur nampak la fridge ni penuh sgt... huhuhu..
sebahagian besar ni dapat dari kengkawan kesayangan..
ngeh ngeh..



aku rse dari pangkor je ade banyak.. sbb member ofis rmai yg kerap ke pangkor..
pastu ketam tu makcik aku bagi...



dari singapore kteorg beli sendiri.. kerap g sana skang.. 
family kesayangan ramai kt sana..
err, rindu lak kt dorg.. 
T_T

yg macam beruang HK tu sis laily bg... mase dia kena g hongkong..
bandung belanja dpt dari din, kirim2.. hahahaa...


amek gamba ni pn sbb adik aku laa...
dia dok depan peti ais.. tetibe ckp dgn aku...

adik: aku pelik laa, aku pegi pulau kapas,kelantan baru bole dpat fridge ni..
bila ko pegi HK,LONDON,PARIS ni smua eh?? 
aku: mongokss punye soklan... hahahahahaah

yg ni dari kelantan.. wau katanya.. bdk kecik yg tnye soklan tu laa yg beli...




ni mase dia pegi pulau kapas.. pastu belagak dgn aku sbb dapat snokling.. *abaikan ejaan*
ape la huduh na penyu ni.. hahahaahaa







ni kesayangan aku yg bagi.. lepas aku dok mengaji kt dia ntah bape puluh kali suh belikan aku 
fridge magnet... hahahahahaha.... tenkiu kesayangan... 


ni pn kesayangan aku jgk yg bg.. =)



yg ni spesel dari kesayangan... hahhahaha..
harus terbang dari london =)


come from korea.. sape bapak bdk pegi korea, sila buat xtau.. huhuhuhu
tenkiu bapak budak!


paris yaww.... =)



sekian entry merepek arini.. 
aku bosan plak.. sat g tgu la.. ntah2 arini ade byk lg entry mengarut yg klua.. 
hahhahhahhahahahahah

Tata

2 comments:

ApaAkuPikir said...

sama-sama bakal mak budak!!!... natah bila lagi nak jadi mak budak, tu yang kita tak tau.....

cik pelangi said...

pui... panggg kang!! nk?? grrrr