12 July 2012

siapa dia jejaka maskulin... yg mudah aku panggil "mat smart"

ahahahah.. tajuk x hengat... tetibe rasa nk berkata2 pasai jejaka maskulin.. muahahahaha... ntah, dari dlu.. mata aku lekat pada jejaka yg pandai menjaga penampilannya.. #walau haku pnye penampilan pn kelaut# tp ntah.. bila jejaka yg aku nmpak, dia ok.. tp pakai ikut sedap dia je.. mata aku jd sakit lak.. x mahal xpe.. asalkn pandai bergaya.. dari dlu hingga skrg, aku sgt2 suka dgn lelaki yg walau dia pkai t shirt dgn jeans.. tp dia nmpak soooo wooowwww!  bila dia walau hanya pkai jeans dgn t shirt tp mesti "tuck in" pd aku da cukup buat aku rasa.. ko sooooo hensem... harus la ade extra yg membuatkan seorg jejaka yg menarik perhatian mata aku.. dia kena wangi.. bkn perfume main tgkap muat je janji perfume.. tp mestiiii perfume yg aku rasakan.. woooow! fresh btul ko ni.. haaa... ntahla, dari dlu lagi mmg sgt obses dgn jejaka yg sgt maskulin.. tp bukan beerti hensem okeh.. hensem jatuh num 2 slalunya.. tu bonus laaa.. asalkan cukup sedap mata memandang.. memadai.. lgpn paras rupa tu kurniaan yg maha esa.. bkn hak aku nk pertikaikan pn... 

klau nk kata tentang si jejaka maskulin ni.. aku xtau kenapa, aku bole suruh seorg lelaki tu.. jd cmni, tuka cmni, kena cmni.. tp haku?? hahahahah... kena carik org nk tnya baju dgn penampilan cmne yg kena dgn aku.. maklum ler.. nk kata lebau x lebau.. tp baju aku ni manjang la x kena.. errr, da lari topik ni... 

siapa dia jejaka maskulin yg mmg aku rasa dia sgt wooow??

 ady putra..
dia ni mmg wooowww! 
pd mata aku, dia x ensem..
tp dia sgt laaaaa smart + maskulin. 



 bukan sbb dia tuff.. tp sbb dia pandai bergaya...
opss! jgn ingat artis je bole bergaya yek... 
cer pk, klau dating pastu hubby korg cuma pkai track dgn t shirt ala2 
pastu best part sarung selipar?? 

adakah anda akan teruskan niat utk keluar dating?
kot nk pegi jogging bole la der..




gile ke x smart cmni...
mau pitam patploh kali sape lalu sblah korg.. dgn unsur2 jeles, ade org ckp..
smartnya mamat tu.. hewhewhew..

org yg x ensem tp smart pn bole jadi ensem hanya dgn pandai bergaya..



x semestinya kena pakai baju mahai2.. giordano, polo dll ye untuk kelihatan macho..



bole jer sape yg suka pakai kemeja nk klua santai2 tu..
tp kaler jgnla mcm nk pi opis la..
kt opis tu lain laaaaa...
kaler baju harus laaaa bersesuaian...



ni satu2nya macho man...
walau ape dia buat, baju ape dia pkai..
he's the man...





 pendek kata walau da berjela aku menaip... jgn ingat korg x ensem.. soooo korg x bole la nk smart2.. silap tu.. #sambil geleng#  walau ape pn pandangan korg.. ni cuma sekadar pandangan aku jer.. sbb aku sgt laaa suka org smart.. =) lg pn, tu adalah pakej seorg lelaki bukan..

~ nk sambung dengar lagu faizal tahir..
   Graviti aku, KAMU!