25 July 2012

go away MR BOTAK!

da nk mgrib.. tp aku lak duk termenung dalam bilik.. aku rase setting blog aku ni ade kena mgena la dgn setting fon aku... mcm hari isnin.. aku rase level sabar aku da abis laa.. ntah2 level pahala da tinggal 20%.. klau ikutkan lampu ultraman da menyala2 nih... ntah knp aku mmg hangin sgt2 hrini... aku agk klau dia ade depan mata aku, mmg free da kena maki dgn aku nih.. mengenangkan dia cuma guna fon utk bgtau kn... tp siyes... naik darah tul aku bila si bebengap ni ckp... "aku perempuan, so should know prasaan perempuan lain" elooo... selama ni xde sape jaga prasaan aku.. so do i care nk kena jaga hati org lain?? org yg aku x kenal plak tu.. n best part... org yg sakitkan hati aku?? perlu ker?? 

maybe i hope n really hope.. 1 day, u'll get back wat ever u do boyz... i'm never pray that, but really hope soo... huhh! nk sgt tgk how long ko akan stay berlagak cmtu... hidup ni xjunjung langit der.. sikit ari ko tahan langit ko yg jtuh tergolek2.. aku harap time tu ko buka mata luas2.. sengsara aku dgn ko, makan hati aku dgn ko bkn 1 2 jam atau pn 1 2 hari laa... bertahun.. rasa sakit aku, xkan aku lupa.. sikit pn aku xkn lupa.. no bukan dendam.. u'll get back! 

hmmm... mgkin aku agk emo.. but, i'm really lucky.. coz u're not my husband..  ahaaaaaaaaaah~  aku da penat membebel... pahala aku da ziro aku rase... gud bye mr botak!