20 July 2012

dejavu by shila amzah

mmod aku agak x baik arini.. ntah, rase berasap kepala aku ni... elok2 pg2 aku rse ade semangat nk keje.. trus rasa mcm haram je mood arini.. xtau la smpai bila nk rasa keadaan cmni.. makin aku diam, makin menjadi2 lak.. makin sengaja lak sakitkan hati aku.. aku ni manusia.. aku ni ade prasaan.. ape? ingat ko sorg je ke ade prasaan aku xde?? abes hati aku ni nk letak mana?? dlm tong sampah?? mcmtu rupanya ek.. bery gud laa pragai tu.. sakit plak hati ni menjadi2.. 

Aku bukan lemah tanpa cinta 
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita
Dia hadir mengubatkan rindu 
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka
dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta
Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta