13 July 2012

terkenang semasa dulu.... =)

ntah mcmana, tetibe trasa mcm nk share skit.. pasal pic2 lama yg aku peram.. hahaha... ni zaman2 ala2 kanak2 ribena.. ooohhh, so sweettttt sgt.. bluekkk!  zaman kanak2 aku dulu mmg mcm jantan.. tp disebalik mcm jantan... maklum laaa, wa dlu x main la masak2 bagai ni.. wa duk dalam utan, panjat pokok.. masuk dalam sungai... main lari2 atas bumbung dewan.. haaaaaaaaaaaaa... mampu nk buat cmtu?? main lari2 atas bumbung dewan tu yg x tahan tu.. ntah hape aku bole panjat dewan tu.. T_T
datang mak aku kena sesah.. dussss! padan muka haku... 


siap susun.. dari aku kecik smpai la besaq... hahhaah.. kot x, mana ntah brtrabur gamba ni.... maklumlaaa, nama je femfuan.. tp xmcm femfuan.. kasar sgttt.. tu la aku dari dlu... mana tau ckp slow.. mak aku ni punyelaaaa berbuih mulut asik sound aku pasai aku kasar sgt.. tp, errr.. cannot laaa...


gamba ni mase aku form 5... tutup mata tgk... Allahuakbar! ustazah btul aku.. 
ingat lg 1st time aku sarung tudung yg labuh cmtu.. classmate aku yg nama nadia jgk.. siap bagi note kt aku, masa tu tgh assembly kot.. "kite suka laa tgk awk comei cmni" ahahahhah... dulu aku sembang klau x bole bising, mcm tu laaa.. siapkan note book.. pastu, tulis.. hahaha... sumpah mcm hape je pragai.. nk jgk berckp.. x berckp sehari mcm abis batry.. 


gamba ni before spm.. =) kak ngah je rajin simpan ni... album ni pn wa sebat dia pnye... 
hahahaha.. aku pnjam sat.. nk harap aku mmg xde save da laaa...


slimmnya haku time ni... muahahahhhaa... pasan!


dgn kawan aku merangkap mak nenek.. hahahh... aku rase dia xpnah baca pn blog ni.. 
hahaha.. garang gile dia ni.. kuat bebel pn ye.. aku jangkit pragai dia la ni... 
hahahhaha.. mati kena ketuk kang...
#hai umie, sambil lempar flying kiss#
gamba ni mase aku form 4 rasanya... muda belia.. 
*skrg pn kan*


ni form 3... wa 15 taun der... pkai tudung pn malas pin... gelang kt tgn aku tu dulu, aku pkaikan kt comel... kucing aku... skali x lama pastu dia arwah.. errr, xkn tercekik kot... 
T________________T


ni la aku skrg.. nmpak la pempuan skit.. hahahhaha... 
*____________*




sekian entry dari aku yg terimbau kenangan silam.. hahahhahahaha...