23 July 2012

Mr malaysia 2012... johan peringkat junior... =) Bahrlinza Noki Nakee Bin Bahar

slamat pagi isnin yawww.... =) 
hari ke 3 kte smua puase.. huhuhu... okeh, pagi2 ni mood nk menghapdate adalah tinggi..
makanya, bertabahla yek terpaksa tgk mereka2 ni..
elooo, ni adik aku... Bahrlinza noki nakee.. 
mase tournament kt KK last week.. oleh kerana aku bru dpt pic smlm.. gigih laaa hapdate arini.. stresss hapdate kt uma x lepas2... line slowwwww sgt tau.. 


ni mase tgh pkaikan kiwi kt badan...


sedang bersiap sebelum tournament..















































































ini adik saya... huhuhu... naseblaaa tgk je laa gamba.. 
malas aku nk taip caption bebanyak...
hahahahahah



















































































ewaahhh...mcm berjoget lak ko yek..





































































































yg berbaju kuning msia tu, abah saya... ^_^
berbaju merah adalah adik kesayangan saya... 






 balik time..... babai...


 maafkan saya kerana hapdate gamba tournament ni ketika bulan penuh barakah ni... T__T
saya cuma mahu berkongsi kegembiraan saya dgn smua... =) 
adik saya membanggakan kami smua...