11 July 2012

sesi menghempaskan kepala ke dinding

salam tengahri.. ahhh, sudah..ape lak yg dtg tghari2 ni haaa.. td selepas sekian lama x follow cik ai dgn yg lain2 pi makan kt cafe.. aku tetibe nk ikut lak dorg pi.. dgn alasan aku malas nk klua.. sakit kepala aku x ilang lagi.. 

tp mind set sesiap da, JANGAN MAKAN LAUK PAUK YG DA READY... menurut perintah si kata hati... aduhai... makanya, pegi la carik ape nk makan.. fuhh..  ok! sama menu dgn dorg smua.. makan nasi goreng jer... dgn harapan aku aku x sakit kepala dek kerana penangan AJINAMOTO... tp sob! sob! jangkaan aku silap... trasa2 jgk.. walau cmtu xkn aku nk buang lak nasik tu.. da la geng2 depan ni, smua asik ckp... "sebutir beras adalah ibarat setitik peluh petani" makanya aku gigihkan la jgk makan sampai abis.. 

abis je makan... uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! terus tngkap kepala.. sakit sgt... migrain aku smlm x ilang lagik.. aku xmkn ape pn ubat cover sakit yg mcm nk hempas2 je kepala ni haaaa...
aaaaa, tolong2.... sob! sob! sob!