16 July 2012

kenduri makan2... =)

malam ahad lepas ade kenduri uma kak ngah.. tp oleh krna kak ngah pn balik around ptg cmtu.. makanya pg tu aku ghaibkan diri....muahhahah.. keji giler, belakg uma bole main aci nyorok.. pastu mlm aku pi la sat.. jengah2 lepas dorg tahlil smua.. =)

tp xde buat ape pn... sbb aku dtg pn main aci redah je pkai jeans.. yg lain smua pkai baju kurung 
T__________T... bertabahlah dgn pragai haku ni haaa.. 


sila abaikan muka aku yg pucat gile... =(


kenalkan.. ni la kawan sy dari kecik smpai skrg.. 
kteorg membesar sama2...
tp dia pandai lebih dari haku..

sbb tu aku kurang pandai..




dulu, bila kteorg sentap.. asal gduh jer.. sorg ke utara sorg ke selatan...
jalan depan muka ni, bole jeling tajam alam ni.. hahhaha
padahal blkg uma je pn... ='(

skarg aku yg tertunggu2 dia balik cuti.. maklum ler, dia study lagi..
aku ni yg ntah bila nk futher study...

T____________T