aku hargai...

24 July 2012

kejadian aneh.. tp aku suka... hahaha

morning....da puase ke 4 harini... smlm aku smpai uma da azan.. haihh.. klua 4.30 pn cm xde effect jer aku rse.. balik pn dgn mcm nk pitam, mcm nk munnn pn ade.. giler tul.. stress aku.. plak tu si aie dok apdate gamba air oren plak.. lg haku stress tgk... da la smlm aku rse pahala aku mmg da abes da.. tggl lapa dgn haus je.. dari pg aku asik mengamuk jer.. start dari pg ckp dgn org x faham bahasa, blum lg dgn org carik pasal, blum lg dgn memacam hal sampingan...

err, aku masih trbayang lak mimpi mlm td.. bulan2 puasa nieh... mimpi ke kenyataan?? hahahaha.. ntahla, aku pn xtau... yg aku ingat mlm td aku trjaga pkul 12.15.. tu pn sbb kaki aku kena serang hendap dgn nyamuk.. giler da mcm monkey jer rasa sbb dok mengaru2 semacam.. nk pi sembur ridsect, kemalasan yg maha dasyat da menerjah.. mmg tidak laa... pastu aku tutup kaki dgn slimut, aku tdo balik.. skali mimpi indah.. jeng...jeng..

skali aku mimpi aku tgh susun kad kawen.. eh! kad kawen aku laaaa.. hahahahah.. pastu, aku masukkn dalam sampul nk pi edarkan.. siyes mmg gorjes abes laaa kad tu aku rse.. huhu... yg frustnya, knape laaaaa aku xnmpak sape gerangan nama pengantin lelaki dalam kad tu... hishhh!! FRUST!! hahhahahah.. rsenya malam ni bole sambung balik x mimpi tu?? hhahahaha... semata2 nk tau je sape pengantin laki tu.... wink! wink! 

No comments: