aku hargai...

21 July 2012

menjelangnya fajar ramadhan...=') 2012

bosannnn....bosannnn...dan.... bosannn lagik... da 12.45... aku terkebil2 lagik... msj smua org pn x reply.. cisss! mne saje la smua org ni.. da tdo ke?? xkn smua org memasak kot sok pg sahur ni... huhuhu... nmpak nau aku x kisah pn pasai sahur.. bertahun2 aku xpenah heran mkn sahur.. bangun cuma minum air, pastu pengsan balik... lg best, langsung aku xnk bangun.. lantak pi situ.. penat aku nk bgun pastu nk tdo balik.. kim salaammm jer.. eh.. termerepek lak.. mana smua org ni weii.. 

bbm cik ai... dia ni pn da pengsan agknya.. bangun laaa ckp dgn aku.. sian aku ni haaaa..... bbm aie pn sama.. mamat tu otw balik kampung.. ciss! org ade kampung.. bestnyer.. haku ni kampung setakat 8 minit nk sampai.. mmg hari2 aku balik.. *walaupun jarang sebenarnya* da jd ngoks da ni pi kcau semua org... ya ampun.. blur sungguh aku ni haaaa.... uwaaaaaaaaaaaaaa!!! asal aku tdo tghari je mula la terkebil2 bila malam.. tghari td aku tdo kejap je pn.. selelap je aku rase... tu pn lentok2 pastu lalok trus...sedar pn sebab aku dgr suara iman dok bising2.. bangun2 dgn pipi merah sbb aku berbantal lengan... hahaha.. ayat pitamssss.... pastu trus x leh tdo balik.. cm hampeh tul... bangun je trus rase cm adoi, lemau giler seh..

akibat tghari td, aku da x bole tdo langsung da ni.. tp aku da menguap patplohkali rasanya.. mata je xmau lelap.. ni kejap on youtube kejap kang facebook kejap kang aku blur.. uwaaa!! bosan giler!... sudahnya ni aku dok dgr lagu yg slalu aku dgr dulu... hahhaha... layan.. lame x dgr lagu down ni.. jay sean.. emm, dulu bunyi msj msti lagu ni.. so aku da tau sape msj.. hahah.. =') heuhhh.. x suka la prasaan ni.. cm cipan rsenya.. haihhh.. ok, xmo cite xmo ingt.. makin bangang lak aku rase kang... ape nk buat ni.. bila on fb cm eh, sape nk ckp dgn aku ni.. xde org nk dgr  aku ckp laa.. ni yg dtg meroyan hapdate tgh2 mlm ni.. kot x, ingt haku rajin nk on blog kt uma? maap ler.. mmg aku x rajin.. ni kira tahap bosan da mcm haram je rase... mlm menjelangnya ramadhan.. 

tp apesal aku x dgr pn bunyi meriam? dorg ni skang da x main meriam lagik ke haaa... kot x, awal2 cmni bunyi meriam da mcm aku nk suh org yg bakar meriam tu duk depan muncung meriam tu.. pastu aku bakar.. biar tercampak ko kt afrika tu haa.. hahahaa.. tp sunyi lak.. haihhh... dorg ni smua da tdo kot... aku pn nk pengsan laa... penat lak cmni.. 

anyway.. selamat berpuasa dan menjalankan ibadah di bulan mulia ni dgn sebaiknya... semoga kita smua dpt memanfaatkan bulan yg mulia ni bersama.. =) 
maafkan aku andai ade terkasar bahasa dan bual bicara seadainya mengenali ataupun tidak... 

okeh.. selamat menunaikan solat tarawih juge.... mlm ni xdpt pi laa.. anta adik aku balik uma parents angkat dia.. so, kita pi mlm esok.. ara da msj aku td.. okeh2, sok aku pi.. x sabaqnya... =)

No comments: