31 July 2012

selamat hari selasa =)

pg ni aku sampai dlm 6.30.. tp siyes la.. mmg lemau gile.. mengantuk xtau nk ckp.. once da park.. cadangnya nk lelap la kejap.. pusing sana, pusing sini.. xleh gak nk tdo.. eeeiii, da la aku ngantuk gile ni.. adoi.. 

pastu.. aku dgr bunyi pelikkk.. alaaaa, xkn time cmni kot.. adusss... aku ngantuk giler ni.. pastu aku bangun... tinjau2 xde lak bnda berbunyi tu.. mana lak arah dia dtg ni.. ahaaaa... bunyi tu dari guard depan.. amekkk ko.. da berkepul2 asap... uwaaaaaaa... aku ngantuk laaaa.. xkn nk fogging time cmni.. 

da la aku x siap ape pn dalam keta ni.. hishhhh... laju2 capai cardigan.. klua dari keta.. kang nyamuk x mati.. aku lak yg terbunuh dalam keta ni.. naik atas, da berkepul2 asap kt lobi.. ciss, nasib baik x sembur perfume lg.. grr.. 

sekian entry org kena fogging mase nk tdo dlm keta..