25 July 2012

biarkan aku cari dimana cahaya hidup aku!

time da siang gini penyakit plak dtg.. rasenya sahur td makan ubat da.. ='( bad tul rsenya ni... pening, mual, nk munn pn ade da ni.. sakit kepala dtg lg.. makin hari life aku makin tension.. makin aku x tenang.. makin aku x bahagia.. aku bosan cmni.. aku cm xde ruang utk diri aku sendiri.. setiap hari mcm2 gangguan ade.. blum lagi org yg 24jam asik kata aku jer yg salah.. fed up aku hidup cmni.. aku nk sorg2!! aku xnk diganggu sesapa! aku xnk tau ape2!! 

aku nk hidup dgn jalan dan aturan aku sendiri.. cara dan jalan aku sendiri.. arah tuju yg aku buat sendiri.. aku xnk org lain tlg atur! aku xnk org lain masuk campur ape aku nk buat.. buruk baik biar aku sendiri yg uruskan.. biar aku sendiri tanggung.. jgn ade sape pn masuk cmpur!! aku da bosan mcmni.. smua org dok bizi body amek tau.. sbok nk tlg atur.. 

sekarang aku nk ruang yg aku akan pastikan tu hak aku.. tu arah tuju aku sendiri.. xperlu sape pn nk jadi baik hati aturkan.. xperlu nk buatkan aku jd mcm badut,robot kena ikut smua kata org.. sedangkan aku ade jalan aku sendiri.. aku cuma nk diri aku puashati dgn ape aku buat... jgn masuk campur.. 

biarkan aku carik kebahagiaan aku sendiri..