17 July 2012

andai ada cahaya

untuk jadi sempurna bukan mudah... makin kita rasa makin, makin susah utk hadap smua jalan2 yg ade terbentang depan mata.. =) 
aku? aku bukan sempurna malah tidak sempurna sbenarnya.. aku makin sedar, makin aku cuba untuk perbaiki makin aku rasa sbenarnya sgt sukar.. malah, makin banyak tohmahan, makin banyak kata2 keji yg dilemparkan.. sampai 1 tahap aku rase aku da x kuat lg.. bukan kerana aku da menyerah.. tapi aku da makin lemah.. 
mereka? bole katakan ape sahaja kerana tidak alami ape yg aku hadapi.. bila aku memperjudikan hati untuk jadi bahan permainan.. kini, aku rasakan sakitnya.. walau jauh dalam hati aku terlalu kesal.. kesal dgn begini jalannya..

semakin banyak kata2 yg aku rasakan x perlu aku lemparkan.. semakin aku rasakan aku disakiti.. ='( 
aku cuma mahukan perjalanan yg aku susur adalah indah.. adalah perasaan paling bahagia pernah aku rasakan.. saat bahagia yg pernah aku rasa dulu.. kenangan.... susur jalan yg aku x ketemui lagi dimana.. susur jalan yg aku x temui lg mana arahnya.. mana tujunya... aku lemah dalam menentukan smuanya.. mungkin terlalu lemah.. ntahlah.. biarkan la jalan tu berterusan.. moga aku nampak cahaya.. =)