17 October 2012

kesayangan dan yang tersayang

tergerak nk explain pasai hal ni.. ermm.. mase aku dgr berkenaan ni.. mmg hati aku terbakar gak laa.. rase mcm berasap asap je kepala ni.. mcm goku da rsenya.. haha... tp gua rilekss.. arini baru rse mcm nk bercerita tentang kesayangan dan yang tersayang... 
haihhlaaa.. susah bila aku kena explain benda yg aku rse simple.. tp org lain dok adaptasi lain.. sedih? xla.. cuma aku rse rimas bila sape yg ade dihati dan disisi aku jadi perhatian dan mangsa.. kelakar je.. aku pegang pada kata kakak comel aku.. 

"biarkan mereka berkata2.. hingga satu masa akan terdiamlah sendiri"

yup! cuma ada masanya aku adalah org yg x kuat.. haha.. tp itu dulu yek.. harap maklum laaa.. skrg meh try usik aku.. kang sesia aku fire sedas.. aku x usik korg, so jgn usik aku.. mmg bahasa aku kemain kasar je kang.. tp tu la.. utk ape ye x nk mentuakan aku sendiri.. erkk.. tu ayat barukah? mentuakan yek.. haha.. 

ade yg bercerita kt aku.. mereka mempersoalkan gerangan abg kesayangan dan yg tersayang... aku xtau kenapa aku masih bole senyum.. mungkin sbb aku rse tu sgt laaa kelakar.. klau la korg yg berkata2 tu tau sape yg sebenarnya disisi aku skrg.. for sure muka korg yg mengata aku tu dok hantuk2 ke dinding.. sbb? sebab penilaian korg yg masih sama tentang aku dulu dan skrg adalah masih sama.. knp aku ckp cmtu? sbb satu je.. sebab korg xkenal aku, xfaham aku, xtau aku sape melainkan... kakak2 kesayangan, abg kesayangan dan yg tersayang sahaja..
wajarkah menilai org yg korg langsung xtau hujung pangkalnya diri dia dan menilai dengan spekulasi korg sendiri? haha.. sumpah kelakar! aku penat gile la tgk drama korg yg memacam nih.. 

bila disampaikan dgn cerita begitu.. aku mmg bantai gelak.. kesian sungguh.. bagaikan xde cerita selain mengata hal org lain.. haha.. penat aku layan.. skang ni gua nk gelak je.. tp aku bersyukur sgt... sekurang2nya korg tlg aku tambah pahala.. maklumlaaa.. dosa aku ni da la mengunung.. sape nk tlg tarahkan klau bukan korg yg dok mengata aku tu.. hikhik.. mujurlaa aku rse benda remeh cmtu xyahla nk melatah bagai.. kot kena pragai hangin aku dlu.. mmg meletop laa.. cnfirm2 aku mengamuk.. haha.. tp gua da letih.. buat muka gua jadi tua je.. haha.. lantak korg la eh.. 

tetibe teringat msj yg aku dpt dari seseorg isnin lepas.. mse tu tgh tggu adik aku kt gym... sumpah! mmg gigil trus baca msj tu.. rase nk pi tumbuk je muka org yg hanta msj tu.. tp aku bole cool lg.. sbb? aku x buat pn.. so apehal nk gelabah kan.. finee.. adik aku setelkan.. aku malas nk amek port.. tp eh? kemain heaven lak ko ye tuduh aku memacam.. siap ugut ni.. ok2.. silakan.. tp pastu aku mmg xde ampun da.. aku letih da benda ni smua.. biar mereka yg sepatutnya setelkan.. aku da penat pk.. lantak ko la.. asalkan ko bahagia sudah.. pelik2 dunia ni.. haha

syukur Alhamdulillah.. aku ada abg kesayangan yg sentiasa ingatkan aku.. bg aku semangat sebenarnya perbetulkan keadaan tp korg kemain heaven tuduh aku memacam once aku update abg kesayangan.. bila la mentaliti korg nk berubah agknya.. ntahlaaa... lantak la situ..

kakak kesyagan.. bertuah aku ada kakak2 yg memahami aku.. sayangkan aku ape adanya aku.. walau aku mmg laa adik yg kuat tacing.. haha.. sentap x memasal.. tp tu da memang haku.. maap2....

yang tersayang.... usahlah crita siapa dia sebenarnya... belum masanya aku rungkaikan.. 
cukup aku rasakan aku semakin selesa mengenali seorg dia... =)