17 October 2012

syukur Ya Allah.. =)

pengertian sahabat... 
susah nk explain knp aku rasa makin hari hubungan keluarga kami makin akrab...
entahla.. mcm nk ter emo lak klau bercerita pasal mereka.. 

oh ya, arini aku adalah sendirian.. tanpa warga group.. sbb kebanyakan warga group kami adalah designer.. makanya bertabahlah yek wahai cik admin.. haha.. ops.. paijolah ade, tp arini xnmpak bebayang dia.. mane ntah.. ade kt meja mungkin.. kebizian juge mungkin.. ahaaa.. kt group da bising2 info nama salah seorg abg aku menjadi perhatian atasan arini.. =)

alhamdulillah.. akhirnya ade juga yg nampak hasil kejanya.. 
mmg aku trharu sbb aku tau mcmana dia berusaha tingkatkan sesuatu perkara yg dia buat..
mcmana dia bersusah payah.. for sure kami smua tumpang gembira... sekurang2nya walau x byk at least sikit dah pn jadi perhatian atasan.. 
syukur Ya Allah.. semoga hasil kerjanya makin meningkat dari hari ke hari.. 
chaiyok abang!