22 October 2012

sedondong kedondong..

ahaaaaaa...... cuti yg bermanfaat sgt laaaaa last wiken.. ahaksss...
haruslaa aku pnye plan agk berjalan lancar.. alhamdulillah.. 
kte putar masa sket ye ke blkg.. kembali kepada hari jumaat lepas.. 

kebetulan nih.. smuanya kebetulan.. haha
selepas mintak IZIN ye.. haruslahhh pada wife member aku ni siap2.. almaklumlaaa...
mulut mereka yg sukar dibendung, memaksa aku berhati2 skrg ni.. banyak hati yg aku kena jaga.. 
specially yg tersayang laa.. ngeh ngeh.. nyampahhh! 

makanya email siap2 pic tu kt kak mas dlu.. permision harus diminta supaya tidak berlaku laa istilah2 yg menyakitkan hati nanti ye.. iolsss ni adik2 je kt mereka2 ni... kn kak mas kn.. sooo.. kak mas kta, upload laa... wokeh! tenkiu soooooo much2 kak mas.. hikhik...

warga seopis.. err... maap, gamba ni yg aku betul2 rapat cuma dgn kak yati je... pic dgn daniel tu menampakkan agak pelik plak.. haha.. tu jauh okeeee.... gmba tu tipu... uwaaaaaaaaaaa... gamba bawah tu husband kak mas..., madi... aku menjerit cm tarzan daaa kt lobi... cik ai saksi.. ahaksss. madi kata ni hari baju protokol x rasmi ke ape? smua baju sama ni.. haha.. tp mmg laa... rmai kot last wiken pkai baju kaler sama.. hikhik.. kebetulann saje... tiada perjanjian okeh..