aku hargai...

03 October 2012

gurau senda adik beradik.. =)






















bila kami kebosanan.. mcmnilaaa jadinya.. sedangkan kami berlainan usia, berlainan keluarga dan latar belakang.. berlainan kisah.. berlainan umah.. juga berlainan dari segalanya.. tp kasih sayang antara kami adalah yg paling ikhlas...  =) susah bukan nk miliki sahabat sebegini dalam dunia zaman skrg... inilah dunia tanpa sempadan kami.. walau sebenarnya kami berada di kedudukan dan tempat yg berlainan aras.. =)




hinggakan sambil borak dgn dorg smua aku masih bole makan... 
sampai ayie kata ko ni makan 2 menu ke memalam.... ngeh ngeh



ni pan k.ila.. benda2 ni ler yg kteorg dok sharing senang nk tolerate... mase nk pi picnic aritu..



ni ayie pnye hal.. konon nk bgtau dia da take note... abg kesayangan aku ni mmg cmni peelnya...




lastly k.ila suh diam2... sebab qalish nk tdo.. hahahah.. tipu! 
mata qalish bulat lg haaaa


ayie amek pic ni.. sbb dia kta ade port baru nk picnic.. 
muahahhaha... sampai skang xtau ni kt mana



bilik k.ila.. sebab sebelum tu dia nk bkk plastik lolipop macam gaya kungfu hustle...
hahahahahah... kemain lagi



"tikar! tikar! woi... tikar xde lagi woi..."
sape ade tikar tlh bawak... smpai membawak ke tgh mlm sblum picnic... masalah tikar x setel.. skali mse picnic.. 3 org bwk tikar.. hamek ko.. 



perjanjian 8.15 da ade kt opis... pic ni k.ila amek... nk info dia da smpai.. hahah


faizullah kt basement... maknanya dia da kt opis pepagi lagikk



cik ai amek.. sbb aku tgh drive... *x berani  bgtau kt mana, sdgkan mase amek pic ni kteorg kt subang lg..*


tayar moto paijollah... ok, moto baru.. hahahaha.. kteorg x rasmikan lg..




gaya nk pi picnic... 


baru brani amek gamba dpan opis.. padahal dorg da berejam tggu...



mntk ayie bawak GPS.. sudahnya.. gps xdpat trace tmpat.. last2 k.ila guna google map.. k.ila yg lead... sbb memasing xtau arah




lepas picnic.... sakan kemain... auta jer tuh... padahal yg nyanyi org lain.. hahahahha



 happy birthday ayie...
jenuh memegang kek tu... tp si birthday boy da tunduk2 malu... konon buat2 xtau jer tu





bila kteorg stress... paijollah bg memacam gamba.. buat kteorg memasing gelak... 



dan ade masenya idea kreatif dtg.. bg note utk mereka smua... 
tempat cik ai...



meja k.ila



meja paijollah...



beg camping yg da bawak dari hari jumaat... 
sgt excited paijollah ni... pepagi lg dia da letak kt tempat aku..




bila ade yg mengadu lapa... penyumbang makanan ke daerah sebelah..
selalunya moore bertindak penyelamat bila kteorg da mula tacing2 stresss2... 



ini hasil keja sharing paijollah jgk...



gamba semalam... bila memasing da sentap... 
padahal aku yg mulakan.. hahahah... ampun2...
walau susah nk hadap perangai aku yg mmg slalunya sakitkan hati ni...
tp dorg masih tersenyum utk slowkan keadaan.. susah nk terima dan hadap kawan2 yg punyai karektor berlainan mcm kami... tp kami menerima kekurangan dan kelebihan kami sbg kekuatan dalam percaturan hubungan persahabatan kami.. walau ada masanya mulut2 yg sukar dikawal tahap kebiadapan mereka dalam mengadaptasi hubungan kami sbenarnya.... asalkan kami sebenarnya sangat bahagia berada disamping hubungan kami memasing... xde insan yg sempurna... begitu juga kami... tp kami mencuba menerima setiap kekurangan kami masing2... kerana hanya kami yg tau ape berlaku disebalik hubungan kami... kepada individu yg berkaitan.. usahla buang masa nk porak perandakan hubungan kami... kami bersahabat bukan seperti kalian... kami mempertaruhkan keikhlasan dalam bersahabat... cinta kami adalah cinta dalam bersahabat... kasih sayang kami adalah kasih sayang dalam bersahabat... x usah buang masamu utk memusnahkan hubungan kami... 




^_^



^_^


buktinya walau kami berada di tempat yg berlainan... kami masih berada didalam 1 ikatan hubungan persahabatan yg sgt erat... punyaikah kamu cinta seperti hubungan kami? 
walaupun hubungan kami bagaikan ombak ada masanya dihempas ke pantai... tp kami masih dalam ikatan persahabatan yg ikhlas... usahlah di hancurkan ikatan kami... =')
aku terlalu sayangkan hubungan kami...


happy relationship 4 ever...
~ zailah zaid ~ Mohd Nazri Mohd Shafari ~ Aida Zulkaffli ~ Faizullah Ramdani ~ Fahazanie Sandy  ~ Dayang mordiana ~ Syahrul Nizam ~ Bahrlinza Aidick Nadiakeeza Bt Bahar ~

No comments: