aku hargai...

04 October 2012

alkisah hari rabu... 03/10/2012

semalam kteorg lunch kt luar... naik keta kak ila.. memula ingat nk naik 2 keta jer.. skali k.ila kata xyah laa.. muat nih.. makanya ayie kt depan.. kami pmpuan2 smua ni kt blkg... 



we ollssss yaw.... 


pastu balik keje ptg... aku da nmpak dari jauh... ahaiiii...
nape tayar mcm xde angin jer ni..aku da risau giler...
makanya drive je la smpai kuchai lama.. then baru singgah petrolpam.. 
redha je nih.. harap2 laaa isi angin bole survive smpai uma.. 
gua drive 40km jeeee... sambil tu mengadu nasib kt group.. 
sbb dorg smua tau aku drive mmg mengila.. skali x smpai x terbang keta tu.. slagi tulaa tekan laju2...apak aku mmg da berangin je aku drive keta kemain laju.. 

ok2... saya sedang perlahankan pemanduan la ni... 

makanya dok la kt bengkel malam tu sambil tnggu ape org tu buat kt tayar kami tu.. 
skali woow!! besau giler paku wei....


lepas dari tu.. aku pi tesco... bawak bebudak ni haaaaa... kteorg dok posing.. mak pusing carik barang...
anak sape la nih




adik aku kata.... fuyoooooo.... besarnya tabung ko... 
sengal pnye adik...



ni effect tudung nih... kemain gemokssss aku rse...


abg ensem... meowwwwww.... ahakssss...
ramai kta aku dgn adik aku yg ni serupa.. ye kot... tp dia ni gawang sgt... ite pn atut ngan dia....









nak bgtau aku kurus.... kbai... hahahhahaa


No comments: