10 October 2012

hari disebalik kejadian exam

kembali bersiaran selepas berhempas study kononnya mase nk exam kemarin.. ingatkan semalam nk update pasai mslh kebengongan aku sehari before exam.. tp nmpaknya aku trus demam.. haha.. gile melampau stress smpai demam2... 

aku xtau kenapa malam isnin tu mmg aku stress gile.. lg best bila aku kononnya tgh membaca pastu    tambah stress bila ape aku baca langsung x msuk dlm kepala otak aku ni haaa.. pastu ape lg, mmg aku nangis gile2 la.. 

T_________________T


bila aku mmg stuck.. aku test kak ngah... stressss gile...
kak ngah kata aku  kena confident.. tp mslhnya aku x confident da...
tu alkisah malam sebelum exam..
dgn segala hormatnya aku tdo pukul 3pagi.. 
bangun pagi sok.. mata da mcm panda xjumpe bantal setaun.. 
jem otak wa... 


pagi isnin aku smpai ofis 6.30pg... 
mcm biase.. lepak dlm keta.. tau2 selamat laaa bantai tdo... 
mmg mengantuk jgn ckp la.. xleh dikawal2 rasenya.. 

tu belum lg kes aku heng sbb xtau ape yg bakal jadi mase kt dlm dewan exam tu nanti..
mmglaa exam 17 je kot.. tu pn nk gelabah ayam.. hahah..
tp aku mmg jenis fobia dgn dewan exam... dari aku skola dulu, xpenah laa kata aku duduk dlm dewan exam tu lame2.. dorg bg mase 1 1/2jam.. aku duk dlm tu 1/2jam jer.. pastu aku blah.. 
sbb tu la aku xpandai2.. ahahha....

pastu dgn aku heret buku law ni sana sni.. da mcm hape jer.. padahal naik juling mata aku dok membaca.. tp pd masa yg sama sbnanya aku hafal.. hahah.. tu makin stress... tambah sakit la aku...
aku smpai kt sapura@the mines pkul 8lebih... mase tu aku da xpikir ape da.. stress aku xilang lg.. selagi x setel ape yg jd kt dalam dewan exam tu nanti....


kemain gile aku menelaah benda ni.. kusut pale otak aku dibuatnya... 





dorg kata mata aku sembap.. bengkak mase ni.. 
tp aku tgk sendiri xde pn.. dorg bole tnya... ko nangis ke.. apesal bengkak.. err.. mne ade laaa... 
aku x ckup tido je... lepas capture gamba sendiri.. 
aku terlelap kt kusi luar tu... hahah

dptla lelap 1/2jam pastu da kena msuk dlm dewan.. mse ni yg aku tau aku nk lulus je.. benda lain aku xmo pk.. tp Alhamdulillah... Allah permudahkan.. senang je jumpa jawapan.. walaupn... ade 3soalan aku keliru kt situ.... harap2 xde la aku repeat lg.. stress wooo... 
mcm kesygan kata.. asik laaa stresss... huh!

akhirnya aku berjaya ilangkan stress tu skejap.. haha..
selamat berjaya untuk exam aku kali ni.. harap2 xla mengulang lg.. hahah