17 October 2012

here we're bumble bee..

okeh.. ni bukan bumble bee.. tp bee saje.. asal ade bee consider adik beradek bumble bee la tu.. errr, bila la agaknya dapat jumpa bumble bee in realiti?... ok2, stop berangan, sebab bumble bee tu ade kt uss sajerkk.. haihhh laaa.. 

balik pada cite su tadik... makcik pengantin tu ade msj aku lepas majlis..x la pulak aku tau makcik ni da pi animun mase ni.. sbb after weeding dia je... aku da bizi gile.. dgn segala mcm tok nenek kursus yg bukan buat aku kurus tp buat aku makin membesar dgn jayanya.. ahakss..
makcik pengantin ni info ade sesuatu cantik nk bg aku.. pelik gaks la aku.. pebendanya la makcik ni.. haihlaaa... memacam makcik pengantin ni.. makanya tnggu je laaa...


semalam.. rezal bg aku benda ni.. gulp!
BEE?? bukan bumble bee okeh.. tp fridge magnet bee.. tp bee ni kemain merah muka dia.. ai su, ang perli aku kaaa... aku dok bingung membelek.. tang mane yg sama dgn aku kt bee ni.. xkn pasai bee ni merah menyala kot.. xknlaaa.. haha... 
aku text makcik pengantin tu pg tadi.... said thanks.. pastu dok bingung2 aku tnya dia ape yg samanya su.. rupenya.. cer tgk magnet yg ade kt bee tu.. kan senget kan.... 
dorg kta bila bee tu melekat, mesti senget.. maknanya tingtong cm haku.. sungguh tinggi kemain imaginasi dorg nih.. ooo... korg bersatu hati kenakan aku eh.. sabau2 eh pengantin.. ade ubi ade batas.. hahahaha...




kan merah menyala muka bee nih.. ahakss..
ape2 pun... tenkiu soooo much both of u.. sentiasa ingat aku... 
tenkiu juga utk bee senget ni.. haha.. kemain susah aku nk adjust bg x jatuh.. 
asal aku letak, laju jer la dia tergolek.. cisss sungguh.. 

^___________^