01 October 2012

jika diberikanku satu peluang..

jika diberikanku satu peluang
Apa yang aku impikan
Pulihkan segala kesilapan
Jika diberikanku satu peluang
Kembali ke masa silam
Kan ku pilih ke tarikh kita dulu
Bagai dijanjikan
Pertemuan singkat waktu itu
Bagai dituliskan
Kesetiaanmu
Pernah dulu ku sebutkannya
Pernah dulu ku ingkarinya
Bukan bermaksud
[ Jika Diberikan Aku Satu Peluang
Lukakan hatimu
Ku lakukannya untuk kita
Ku lakukannya demi cinta
Bukan bermaksud
Maafkan diriku
Jika diberikanku satu peluang
Apa yang aku inginkan
Diriku dirimu dulu
Jika diberikanku satu peluang
Tembusi masa depanku
Kan kusuluh tiga tahun dari situ
Saatnya terhenti
Seketika kau terima lafaznya
Saat yang ku nanti dikau bahagia

lagu ni running dari kemarin.. ntahla.. aku sbnanya xtau ape yg aku fikirkan.. aku jadi mcm bingung..  smua perkara seolah mcm buat aku patah balik ke masa lepas.. siyes aku sendiri xfhm.. ada masanya aku da menyerah kalah.. aku xtau knp jadi down sampai cmni.. mmg aku da diam je... skang ni, perasaan aku da mcm terhempas..
susah aku nk jelaskan.. sbb aku sendiri bingung... nk menangis? da puas da.. mmg aku sedih.. sgt2 sedih.. seolah ape aku buat mcm xde ape2 yg penting.. xpela.. aku da maafkan smuanya.. mungkin dari sisi aku sendiri aku yg bersalah.. sgt2 bersalah... mungkin ye, rasa sayang setinggi langit buatkan aku jadi mcmni.. sampai 1 tahap aku sendiri da terluka.. terlalu terluka.. xpela, hanya aku je yg bole buat aku sendiri trsenyum mungkin... 
semua kenangan akan tersimpan dalam kotak hati aku sampai bila2.. cuma, jika diberikan aku satu peluang... hanya satu yg aku akan buat.... membahagiakan org yg menyayangi seikhlas hati ... =) sebab.. aku aku juga sayang seikhlas hati...