10 October 2012

happy ever after Nursuana & rezal



 SELAMAT PENGANTIN BARU SUANA N REZAL...

aku smpai uma dorg ni da 11lbh kot.. patutnya pkul 11pg da ade kt sana.. sbb su nk aku ade before nikah.. tp ampunkan saya.. map tu salah.. ahhahaha... map tu bawak aku g MRR2 trus.. hadoiii.. skali terlajak jauh..makanya terpaksa call si pengantin.. ampunkn sy.. hahahha.. haku sesat wei...
kt group da kecoh2 aku sesat kemana2 ntah... padahal klau ikutkan mmg x logik giler bole sesat... nk buat cmne.. terpksa la turn back.. baru jumpe KL Festivel tu lagik.. aiyaaa...

walau aku sampai kt uma ko sesat barat su.. aku tunaikan gak janji aku, ade waktu weeding ko..
selamat pengantin baru my dear suana.. 
semoga pernikahan korg kekal ke akhir hayat... 
semoga kekal disisi rezal sbg isteri solehah.. 
dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah... 
*pat sket bg aku anak menakan*





entry penuh sila rujuk kt blog makcik ni.. haha