29 October 2012

alkisah cuti hari raya semelih lembu


assalamualaikum.. hai kengkawan... ngeh ngeh.. aku xde cite hari raya cm korg.. sbb cuti hari raya aku dimanfaatkan dgn jayanya utk tido.. hoho.. bangun tdo, aku tido lg.. tu namanya anak yg sgt berkemah lg baik.. haha.. meh kite cite benda lain selain daripada lembu kena semelih.. sbb aku x jumpa lembu mahupun kepala lembu pada hari raya qurban lepas... haaaa... amacam.. pelik kan.. hoho.. sbb kan aku da ckp td aku tido je kt umah.. heaven sungguh kan.. bagusnya aku... 

meh kite cite alkisah member2 aku yg dok cek saman..
memulanya si faizullah.. dok attach gamba pasai cek saman.. alamak! aku pn tergerak gak nk cek.. tp aku x attach pn kt group.. hoho.. pastu k.ila plak cek.. aiyaaa.... k.ila ade 5 saman.. woow.. memasing da tekanan ni pi cek saman.. haha.. sejak2 ade aes kamera ni.. aku rse rmai drifter2 kt malaysia ni da mmg kemain hati2.. fuhh.. bila kak ila da attach.. aku attach la gak.. hohoho.. amek ko................ 6 SAMAN ok... 




mase ni aku da berderau ni.. da bilanya pulak kena saman ni.. xkn laaa balik keja jln jem kemain kena saman kot.. biar btul..?
hati da x sedap gak laaa.. cek kt Myeg.. xde pe lak.. ziro je.. aku da tambah pelik.. patplohpat kali aku cek kt myeg.. still x appear... 

aku pn text member aku.. pesal lak x appear.. 
member kata, adik dia still cuti.. nti dia info.. ooh, ok.. xde hal.. aku try solution lain... hoho.. tetibe k.ila panggil.. dia cek saman dia.. dorg anta detail by email.. haaaa.. amek ko.. kan appear smua..

Alhamdulillah... owner lama rupenya.. berderau darah aku ok! 
aku da nmpak duit nak bayar saman terbang...
aku da nmpak muka abah jadi singa.. perhhh...
bole tercampak aku.. haha.. 

da x memasal gara2 ko.. aku x senang hati ok.. kambing gurun btul!