05 June 2015

::salon du chocolate @ quill city mall ::

terpengaruh..haha..
aritu kalong ade bagi rasa...
aku cakap ni macam roti canai coklat...
geram je kalong tgk aku..hahaa..

pastu aritu pi quill city..
ajak cik ai carik..
aku cakap menda ni lebih kurang sama dengan dip n dip..
cuma dip n dip tu aku memang tak penah tau kat mana..
pernah nampak mar share je dulu..




jenuh jugak nak mencari..
sebab aku memang tak ingat ape nama kedai ni..
so terpaksa bukak ig kalong.. dengan harapan kalong ade share nama kedai..
haha...

part paling best.. aku tak tau kenape line fon kat dalam quill city ni macam sucks gile..
geram kot langsung takde line.. nak search ape2 pun susah..
hazab!

aku rasa aku dapat search pun kat level 1..
tu pun dah dekat dengan pintu keluar..
mujur tak jauh dengan kedai ni..


memula cik ai kata..
taknak laa.. kenyang sangat dah..
sekali tengok menu.. ya ampun!
dah tergoda..

so ni cik ai yang order..
sedap! dengan limpahan coklat..
sedap sangat ni oih!

harga dalam rm14 camtu kot..
lupe dah..


ni semua take away..
aku amek 1 box roti canai coklat ni..
kahkahkah... tak tau la haih ape nama dia....




tadaaaaaa....
penuh sekotak oih...
okeylaaa.. merasa la jugak sorang sikit...

separuh tu aku simpankan untuk mr.capt..
ajak memang tak maunya dia..
tak mengenyangkan katanya...
so, kita bagi dia rasa jugak...
agak2 okey.. bole ajak.. haha...
kalau dia nakkk laaa...



untuk orang yang nak rasa2 je macam aku...
okeylaa sesekali..
selalu tu tidakla agaknya...
next place bole tanya2 mar..
mana lagi port makan best..

geng makan betul kiteorang ni..