05 June 2015

:: dikelilingi mereka yang baik hati ::


Dikelilingi orang yang baik2..
seronok rasanya...
bila bertubi2 watsapp doakan kita yang molek2..
yang baik2...
rasa disayang... omaigod!
perasaan sangat..

aku memang perasan sebenarnya..
semua gigih nak wish awal.. antara yang paling awal dan bole dikatakan 1st..
cik ai la.. maklumla, esok isnin kan.. 
tak gigih la haih nak tunggu tengah2 malam..





my aunty..


my biras beras...
puan marinah ;)


ex classmate masa sekolah..
cik tentera..pakcik aku admire sungguh dgn dia..
mudah2an dorang ade jodoh..
eh! tetibe.. haha


gugurl team!
kak ila, kak iza, kak intan, shada, cik ai..






makcik kuat bebel..
haha.. kak leli =)



seronok sebenarnya ada dorang semua..
dorang tau je aku paling baran..
kuat amukan.. tapi aku rasa dorang je yang nak kawan dengan aku..
eh! ke aku yang prasan dorang nak kawan dgn aku? haha...

kejutan kedua selepas mr.Capt..
dari zana.. memang zana ade info nak masakkan nasi goreng..
makcik ni masak memang aku rasa sedap..
banyak jugakla resipe yang aku belajar dari dia..



zana hadiahkan lampu tidur..
tapi ampunkan aku beb.. mentol kene tuka lain sebab dah pecah
 mr.capt terover pusing..




nasi goreng home made by zana..
nyumsss

thank you babe!


selesai makan pagi.. 
kak tia ajak pi pavi, nak amek pandora katanya..
then aku okey je.. ajak gi makan sekali..
1st time pi kat U cafe..sebab kak tia kata, makan situ sedap! 

birthday treat..
alahai.. terus sayang kak tia banyak2.. 
hihi..

nasi goreng dalam labu..
ayam kasi letak atas.. haha..

sebenarnya dah tak ingat ape menu ni..
tapi sedap!




cik ai orderkan udang masak telur masin..
sedap oih! serius sedap.. cik ai dgn kak tia amek sorang 1.. 
yang lain aku abeskan..wahahahah!!

nak kene sebey cara masak..
ermm.. 


nasi ikan goreng..
eh.. tak tak.. aku tak ingat ape nama dia..
tapi ikan tu rasa macam ayam goreng kat pasar..
cik ai la cakap..aku xpenah tau pun ape rasanya..

tapi sedap!


selesai je makan.. aku dah melalak nak starbucks..
ya ampun!

that time cik ai yang belanja..
ala2.. thank you so much cik ai & kak tia...
mudah2an melimpah ruah rezeki kalian..



hadiah birthday paling tak jangka..
mangga.. hahahahah!! 
kalong info suruh naik... 
elok je aku bawak turun.. 
semerbak harumnya..

semalam baru sempat potong..
masuk peti ais.. suami yang abiskan.. sedap katanya..


sempena meningkat setahun lagi..
mudah2an harap2 aku yang terlampau banyak ni..
Allah makbulkan..

Mudah2an Allah izinkan aku dan mr.capt jadi ibu & ayah..
mudah2an dikurniakan zuriat soleh solehah penyeri rumah tangga kami..
mudah2an aku bukan lagi si kuat sentap..
mudah2an aku isteri yang tak jemu sediakan serba serbi keperluan suami..

mudah2an dilimpah ruahkan rezeki yang halal buat kami..
mudah2an dilindungi rumah tangga kami dari khianat manusia..
mudah2an.. semuanya yang terbaik dan ada hikmahnya untuk akan datang..
ameen ameen ameen..



thank you acu yang always slim.. =)


thank you kak ila yang dah belanja makan siap2..



thank you cik zali..


u'll always my aunty too cik nani..
i love u more!



thank you biras beras
puan marliza.. =)


gigih aku suruh kak syam hold sampai 1hb nk delivery baby..
rupenya delivery awal jugak..
thank you kak syam!


thank you kak jass..


thank you cuzzy!


thank you kakzu


aku sebenarnya tak tau yang ex classmate aku kawen dgn uncle aku rupenya..
ermmm..thanks babe.. eh! makcik...


ni ketua kelas..
selalu memang copy paste je...
aku tak sabar tggu bulan puasa..
sebab dia paling susah bangun sahur..haha..


abang yang tolong aku potong bunga rampai..
tolong pasang langsir..tolong pasang cadar..sebab aku tak sempat dan
sambil aku dok tadah tangan tengah pakai inai time dia buat semua tu..
thank you abg!


thank you kak tia for the birthday treat!





thank you elle..
ameen untuk doa2nya..


thank you kak yati...


ex classmate dan paling rapat dengan aku dulu..
thank you umie.


thank you nek!


thank you cuzzy!



bersyukur dikelilingi mereka yang baik2.. 
mudah2an Allah lindungi semuanya.. ameen..