08 June 2015

:: album wedds ::

akhirnya selepas 2 bulan..
baru siap album majlis kiteorang..
ahaaaaa... album ni belah aku je..
belah temerloh tak dan lagi aku nak memilih gambo..
tengokla esok ke lusa baru nk memilih..phew!




eksaited tengok gambo kawen sendiri..
sebab selama ni cuma tengok gambo kawen orang je..
wahahahhah...




kiteorang amek laaa pose wedds sekali..
tapi lagi elok camni kan..takdela buat pre wedds..
nak pegang2 siap beriba dengan mr.capt pun dah terang2 memang suami sendiri..
tapi shoot ni memang dah kejang2 muka dok gelak..
sebab dedua pun tak reti nak beraksi romantik..



outdoor memang sekali harung dengan pose wedds..
tapi memang bantai mekap sendiri..
kesilapannya.. patutnya pakai lipstik merah..haha..
nampak pucat sangat gambo outdoor tu..
maklumla.. outdoor kiteorang buat 2 hari lepas majlis kat rumah..
taknak tinggalkan sedara mara yang ada..

memang dari sebelum kenduri,
aku memang dah maklum taknak buat outdoor time majlis..
kesian rasanya orang datang nak jumpa pengantin..
tapi pengantin takdak..takpun pengantin bizi dengan OP..
sebab bila aku yang kene macam tu pun aku rasa amatlah annoying...
macam tak mengalukan tetamu kan..





tapi aku kagum jugak tengok gambo ni..
sebab rasa macam..
wow! hubby really try to be romantic..
okeylaaa tu kan...
sesekali.. kalau dah doplohpat jam nak romantik..
mau aku pun pitam.. haha



ramai dok tanya mana kiteorang amek gamba..
aku pun 1st time amek gambo kat tasik perdana..
banyak rupenya tempat shoot yang cantik..
mujur laa OP kiteorang ajak kesini..
kot tak, tak tau mana nak shoot gambo cantik2..
sebab macam dah biasa sangat tengok orang shoot gambo kat setia alam tu..
terlampau banyak dah..

paling kagum tengok muka memasing..
amboi, handsome sangat shuben ai..
flawless sungguh...






okeyla kan..
ade la jugak kenangan majlis kiteorang..
hari kenduri jela pun nak acah2 sweet... hihi..