17 June 2015

:: esok 1st day ramadhan ::

1st day bulan puasa tahun ni aku kene survive sendiri..
bangun awal pagi..
nak prepare untuk sahur..
belum ape2 otak aku dah start jem..
rasa teruja jugak sebab tahun pertama sambut dengan suami..
ooh, aku rasa suami aku la yang over excited kot..
sebab sahur dia tahun ni da bole makan heavy...
yela.. bujang dulu dok bersahur roti je katanya..

tapi apsal tah aku rasa sedih..
haha.. perangai sangat..
sebab biasa2 aku dengar mak aku yang bising2 kejut anak2 bangun..
esok aku yang kene kejut orang bangun sahur..

dulu2 kalau mak aku suruh kejut budak2 tu bangun je..
memang aku jadi jahat laaa jawabnya..
sama ada aku kejut style terus cubit je..
atau aku rajin sikit.. aku jerit..hahahahaha..
dapat kalong macam aku.. memang saiko sikit...

dari jam sekarang aku nak kene pikir ape aku nak masak esok..
idea pliss come to mama.. aiyarkk