22 January 2013

officially i've lovely special boyfren now.. =)

akhirnya selepas aku peram kaw2 gamba ikan nih..
akhirnya baru la trasa nk publish.. haha.. motip sgtlaa kan... 
lama gak laa ikan aku dlm keadaan x normal.. 
haha..
ikan2 lain yg ade kt jalan elok ja kaler maintain.. ikan aku?
da la kepala itam,muka itam.. nasib baik laaa blkg tu x itam gak.. kot x, ni bukan bumble bee.. tp da mcm taik cicak pn ade rupenya.. haha...

aku sbnanya xde modal sgt nk cite2..
cuma ade laaa trasa2 nk publish gak rupe ikan sebelum & selepas..

so.. ni laa rupe ikan aku sebelum transform.. 
upsss.. mase ni bulan puase yek...
seminggu lg nk raya..
bole lak excident sbb trtido masa drive..
pandai sgt kan.. haha...



sian ikan.. aiyaaaa
sian gak kt aku yg tadah telinga hoiii.. 
apak mawahhhhh

T_____________T



skrg ikan aku cantik pluss2 da.. ohsem sgt...
*_*

lama gile oi duduk kt bengkel..
silap ari bulan siap baca doa slamat dok tggu ikan ni siap transform..
2 minggu jgk laaaa... nk tggu make over ikan ni..

haha..slama tu jgk laa aku bawak keta mak aku.. ngantuk gile2..
mana x nyer, lalalala sgt ok.. 
aku bawak ikan lak da mcm bawak lambooo kekdahnya.. 
tp skali ikan balik dgt ensemmmmmm sgt ni.. trus jatuh cinta.. oohhh... 

i lap u plusss2 laa ikan..
hukhukhuk




encik ikan ni jelaaa kawan aku skang..
layanlaaa sorg.. 

pasni misi carik someone..
nk carik someone, nk carik someone..
hahaha... 

ok! x klakar pun.. sekian.. 
k bai