20 January 2013

jozan yg menang 500k, iolsss yg dapat 30k..... yeaaaaaaaa....nk kawen

aku mmg lambat sgt bg respon pasal Maharajalawak Mega.. maklumlaaa...iolss is bizi giler ok..
tp mmg aku dpt stand tggu smpai abis laaa..xmcm taun lepas... jd gile gelak sorg2 kt depan pc... maklumlaaaa... asal dan tv kena konker.. marilah kte layan pc ja.. hakhakhakha...

sumpah klakar dok bantai gelak layan MLM semalam...eh, kemarin kotnye.. sbb da masuk ari ahad ni.. aiyaaa...cepatnya hari ahad... plisss plisss lambatkan sket ja.. jenuh nk tggu isnin sbnanya... haha.. oii...sila fokus dgn MLM kemarin... secara jujurnya laaa.. aku agk supporter JOZAN... hohoooooo.... sbb ape??? sbb dorg besttttt..... haha... walau sbnanya kesian gile kot kt zizan yg kena perform sorg 2minggu sblum tu.. ermmm... tp last2 ade gaksss kejutan.. for sure laaaaa zizan terkejut gile...sbb mungkin mmg dia rse yg dia akan perform sesorg gak utk finale.... UAI again kot this week.. last2 si justien bieber malaysia tu masuk... haha.. keras trus si zizan tu... upsss.... gaya cerita mcm ko tau sgt laaaaa kan... mcmlaaa ade invite vvip kt jb nun... hukhukhukk... so okeeeey laaaa kan... at least xlaa kaku giler.. ko ingt senang nk perform sesorg mcm ckp dgn dinding... haha...kot bg kt aku mmg laaa iolsss rasa ape laaaa aku buat kekdahnya ni.. haha...

kemenangan yg da dijangka sbnanya... sbb ranking jozan susah trun walau zizan perform sorg..
klau nk tgk saingan mmg laaa jambu saingan tepat utk jozan.. tp pada pendapat aku... jozan & jambu da buat abis best... sbb iolss sukung jambu jgk.. dan tersepit diantara shiro jugak.. haha...

nk kata aku follower gile MLM ni xlaaa gak... sbb kadang2 clash dgn bola... oook, bukan aku yg tgk bola.. tp adik kecik aku yg minat bola.. makanya kadang2 aku malas nk tgk pn MLM.. kebiasaannya akan review balik saje ulangan... kannn.... xde gaduh2.. muahhahahaahhaah.....

aku malas laa nk taip panjang2.... letih hoiii...
anyway... TAHNIAH JOZAN, JAMBU & SHIRO...

^_^

bak 30k, nk kawen.... =) huhuhuuuu