30 January 2013

klinik... klinik... & klinik lageyyy...

Alhamdullilah...
akhirnya panas kebah gak... fuhhh... jenuh da pi smpai 3 klinik.. tp aku rasa ubat tu yg mempermainkan prasaan aku.. mana xnyer.. aku da pi pusrawi.. dan mungkin aku atau ubat tu yg x serasi dgn aku... omg! ubat nk kena keserasian dgn ko ke wahai cik nadia.. ahaaaaa... mmg ye, sbb aku mmg agak cmtu.. ubat tu sukar nk carik keserasian dgn aku.. so, disebabkan aku mmg da demam panas gile.. makanya malam td aku pi klinik family kt kapar.. nmpaknya.. ubat tu jgk xbole nk kautim dgn aku.. aiyaaa.... so pg td mmg aku jalan melayang2.. mcm ular kena palu kot.. muka mmg panas merah nyala2.. tp dek krana memikirkan.. apekaahhhh yg bersepah2 kt meja aku.. so..
iolsss menyerah kalah pi gak opis... 

tp iolsss driving mmg sumpah lalalala gile.. lalalala pn aku rase laaa pkul 7pg gak aku smpai opiss... dan aku mmg trasa kena balik awal arini sbb aku nk pi adjust lampu ikan tu.. hohoiiii.. da bape byk kali iolss kena high beam sbb dorg ingat iolss sesaje kot bg lampu membesar dgn jayanya.. omg! bkn salah iolss laa.. salah lampu tu.. haha... bole camtu? asal dan bole saja laaaa labu.. ehem!... ehem...! nk cite pasal ikan ke ape ni... 

back to cite td... oleh krana kepala aku da mmg rasa berat ya rabbi.. sila laaa cik nadia..
pi klinik dgn kadar segera.. sbb suhu badan da melebihi had.. ramai kta muka aku merah nyala2... 
erkkk.. iolss pasang lampu merah laaa kt muka.. tu yg mmg bole jd ultraman... aigooo... aku rase kot letak seafood kt muka aku.. cnfirm masak dgn jayanya.. haha.. 
sudaahhh... sudahhh... aku mengalah pi klinik again! sbb mmg aku da x larat sgt laaa.....

sooo.. dapat ubat lageyyyy..
Alhamdulillah.. ubat ni mgkin dapat carik keserasian dgn aku,..
soo.. iolsss bole menaip dgn jayanya.. hak hak hak... 
tp aku terpaksa berbekalkan tuala yg aku dok usung mase skola dlu.. gile tahan bertahun hoiii tuala ni.. smpai dari pink da jadik warna putih.. haha.. cuma skit2 dapatlaaa setelkan keje ni... 

yeaaahh.. lambatnya nk balik..