09 January 2013

cik minah slumber..

sekejap je da 2 tahun aku ade kt KL ni.. ermm.. memacam hal da aku rasa... dari sekecik2 kuman sampai laa hal sebesar gajah yg aku kena selesaikan dgn cara aku sendiri.. 
kadang2 bila aku berfikir balik.. smua keadaan ni buat aku trsangatlaaa penat... bagaikan xde benda lain nk difikirkan.. letih.. mmg sgt letih.. tp xtau mcmana nk selesaikan dgn berhemah.. 
lama2 aku belaja selesaikan smuanya dgn SENYUMAN... dan Alhamdulillah.. sikit demi sikit.. aku jumpa kembali ketenangan yg aku cari... 

usaha... da beermacam2 usaha yg aku cuba buat.. aku xmcm org lain yg bole baling batu dan sembunyikan tangan... aku cuba cari solution yg aku nkkan setiap hari.. tp aku acap kali xdpt.. aku rasa bingung gile.. mmg bingung sgt2 da... sbb tu dulu bila aku kerap kena sakit kepala.. migrain.. doc kata aku kena blaja kawal prasaan.. jgn over stress.. haihhh...bknlaa mengeluh.. tp aku rasa mmg dulu aku sgtlaa teruk.. ade je masalahnya.. tu belum lg datang hangin lintang aku yg asik nk mengamuk je.. nk slow perangai aku yg sememangnya baran tu.. Ya rabbi.. Allah je yg tau cemane.. sbb aku mmg cpt high temper.. xpenahnya nk mengalah... sesape yg kenal aku sejak azalinya mmg for sure tau aku cemane.. smpai bdk2 kecik xde sorg pn yg berani dekat dgn aku... *tetibe teringat jumpa baby aliff mlm td, dia nmpak je haku.. mcm marathon lari... padahal, aku pandang je pn.. xdak usik pn.. * 

aku rase, aku ni jenis slumber sesuka hati je.. tp org kata aku garang.. haha... kadang2 smpai aku kena tnya.. aku ni penah ke marah sesape antara korg ni.. yg kata aku kemain garang? haha.. mungkin ye, sbb aku x suka benda remeh2.. aku x suka nk berckp dgn aku.. ko nk jiwang2 karat.. ohhh man!! tu bkn aku ok.. nk ckp, ckp je laaa.. xyah nk caring2 sgt laaa haih.. mmglaaa aku pmpuan.. tp aku bole jd caring dgn org yg sgt2 memainkan peranan penting dlm hidup aku.. so, jgn nk sebarang2 dgn aku.. flying kick kang.. ade yg tersangkut kt tiang telepon..

ape laa yg aku merepek agk eh kt sini an.. layankaaa je laa... aku da bengong layan HRMIS ni kekdahnya.. xmau bergerak langsung.. tu yg aku mmg marah tul.. haiyaaaaa