aku hargai...

10 January 2013

alien tu makhluk asing kan?


semenjak aku ade 2 uma ni... aku rasa mcm aku jln non stop.. 
yelaa.. lepas balik keja.. masa aku kt uma sendiri cuma dari 6ptg smpai 9mlm... pastu aku kena angkut incek beruang, baju keje, bantal blum lg selimut, pastu handbeg aku lg.. keta aku pn da jadi uma da.. segala baju,tuala smua ada.. bila nk klua lunch dgn member, smua sumbat kt blkg.. haha.. pastu da bape rmai member dok tegur aku usung beruang aku kesana sni.. maunya x.. pg2 mana sempat nk balik uma sendiri simpan.. bawak jela trus pi ofis.. da mcm kanak2 riang lak aku rasanya.. ada toys dlm keta.. haha.. 

mlm td, mmg aku penat sgt.. driving balik keja pn xdak mood.. pening kepala dok tahan mengantuk.. tp da smpai uma xdenya lak aku tdo.. mandi2 pastu klua balik carik brg kt tesco.. 
pastu sambung balik xtvt mlm aku.. angkut smua baju bawak pi uma nenek.. 
bebudak kt uma nenek dok ralit layan tab,sorg layan twitter, sorg lg dok bizi hal sendiri.. sudahnya, xde menda nk buat.. haku tgk kartun.. opss! bukan pooh yek.. muahahaaha.. 

kebetulan plak ade PLANET 51 kt astro citra...
sakit perut dok ralit gelak sorg2.. klakar gile cite tu.. ilang ghaib jap ntah mengarut2 yg aku dok fikirkan... tp cite tu mmg funny gile.. rasa nk pangg2 je alien tu.. haha.. profesor kononnya.. padahal.. sepatah pn xtau.. hiksss...

dok ingat2 balik.. lawak lak aih..
hahahaha



sape ade cite ni tlg info aku... hihihihi.. 
layan kartun lg best.. 



khidmat pesanan utk diri sendiri: perubahan 360 sedang dilakukan.. maafkan aku andai ada silap yg xpenah aku sedari... dari awal aku katakn aku bukan malaikat.. semoga kuasa Allah swt tunjukkan jalan kepadaNya.. =) assalamualaikum semua.. 

No comments: