23 January 2013

terdiam.. hanya bisa diam

knp terlalu susah mencari kesempurnaan? masihkah adakah yg sempurna? 
layak ke aku untuk si sempurna? terlalu rendah dan kerdil diri ni.. semakin aku rasa
aku cukup rasa sabar.. semakin aku rupanya kalah dgn diri sendiri..
saat mereka tidak memikirkan peranan dan perasaan ni.. saat tu aku trlalu kecil dimata smua..
setiap kali aku merasa tercabar.. knp agaknya aku xbole nk jadi seperti mana mereka.. 
kenapa agknya posisi aku seringkali x mengizinkan? 

saat mereka gembira.. saat mereka trlalu gembira..
saat aku merasa pahitnya perasaan ni..

walau aku hanya bisa diam..
terdiam dan hanya bisa diam.. 

walau aku tau, aku membuat keputusan utk berhenti lukakan hati sesiapa..
walau aku tau, keputusan tu mencabar rasa sedih..
aku buang smua rasa.. aku teguhkan dgn dinding tembok yg tinggi..
semoga aku tidak dirempuh rasa terluka.. 

walau aku disalahkan dalam smua perkara.. 
1 perkara yg aku rasa semakin pasrah..
aku biarkan rasa tu pergi jauh.. 

selamat tinggal yg namanya kasih sayang..