aku hargai...

08 January 2013

jatuh cinta? YES! aku cinta dia

upsss... klise sgt laa kekdahnya tajuk cmtu kan... muahahaha
penah jatuh cinta? xkn xpenah.. tipu laaa sgt kan...

aku kawan mmg laa ramai.. tp yg nk faham perangai israel aku ni mmg xde..
susah kot nk jumpa org luar selain dari kluarga sendiri yg fahami sape diri kte sebenarnya..
betul2 sorg je laa dulu tu.. haha.. aku kasar cmne pn, dia layankan je.. sbb dia tau kot.. nama je kasar.. tp haku sensitif hoi... usik sket mmg haku hujan lebat punye.. silap aribulan mmg aku xnk bercakap daa.. haha.. lgpun, aku ni bknlaa baik sgt pn... 


aku penah jatuh cinta dan penah gak buat sesuatu yg org lain x jangka ape aku nk buat.... kadang2 bkn laa dgn niat sbnanya.. tp tetibe je rasa idea dtg, n will be on the spot do it..hikhikhik... so, aku x kesah pn impak ape nk jd pastu.. sbb ape aku buat, adalah urusan peribadi aku sendiri tanpa melibatkan org lain.. aku pn x mengunakan org lain atas smua keje gile yg aku buat.. 
haha... sbb tu sepupu aku kata aku ni sengal.. klau nk buat, buat je.. bkn dia peduli pn.. 
bila terbit dalam hati soal perasaan.. aku masih buat cmtu.. haha

tp penah jatuh cinta kt org yg langsung x respon pn walau ape pn keje gile yg dibuat? haha.. 
sape penah tgk cite cinta halal dan sape yg penah tgk aku depan2.. kebanyakkannya akan katakan.. itu ko kn yaya.. muahahahah.. hoiiii... bkn pelakon tu yg sama mcm aku.. karektor tu yg mcm haku.. sbb aku penah buat smua tu.. perasaan? ada aku kesah? da aku suka... so let be ape aku buat.. xnk suka aku? so ok je.. haha.. aku akan teruskan sampai aku puashati.. sbb aku bknla malaikat nk paksa org suka kt aku pn.. aku cuma bole kata, biarkan je eh ape aku nk buat.. 
sampai 1 saat.. ko xkn nmpak aku buat smua tu lg.. smua tu akan berhenti secara semulajadi.. 

tp mmgla penat..sbb aku manusia.. kadang2 smpai bawak tido hoiii sbb terlalu fikirkan dia.. ishhhhh... bahaya gile laaaa... seolah2 cm xde laa org lain nk dikejarnya.. haaaa.. bknlaa xde manusia lain kt muka bumi Allah ni.. 
tp Allah pinjamkan kita perasaan ni untuk kita kongsikan rasa tu.. 
perasaan ni anugerah DIA, jadi jgn sia2kan.. muahahahhaa....
woooppppp2... aku bkn nk brcramah.. cuma teringat bila susah na nk amek ati org yg kita admire abisss2 nih..xpe2.. lama2 da penat kang, diam laaa... 

chaiyokkkkk cinta! 
wink! wink!


No comments: