aku hargai...

11 January 2013

rahsia dibalik rahsia..

 ni sesaje xde topik pagi...
sape penah cek disebalik rahsia tarikh lahir korg?
ni pun aku terjumpa balik benda ni.. aku rase aku print ni 2010 kotnyer... dok kemas2 brg lama.. jumpa lak...oleh sbb aku lahir 01/06/...... meh2 sharing2 ape yg ade kt sini... 

cer tgk.. org yg lahir 1st of month ni.. 

aku rase ade beberapa yg tepat.. haha..
cerdik? kurg sket laaaa...  haha... tp aku mmg degil,sgt laaaa berterus terang n of cos ade laa prasaan cemburu...  manusia oii.. mmglaa ade prasaan tu.. kot xde, tu antu kot.. hikhik..
kengkadang ade gak laaaa keyakinan sbb tu laaa aku brani buat benda2 x logik.. haha... berdikari? yg ni mmg confirm... aku selesa buat smua perkara tanpa mengunakan bantuan org lain.. sbb aku sgt rimas nk buat sesuatu.. org dok ikut je... rasa nk pijak je kaki dia.. haha.. sbb aku x suka bantuan melainkan tu adalah urgent dan aku amat memerlukan...
bercinta... yg ni x brani lg nk komen.. sbb aku da lalui fasa yg cukup sakit.. cukup cabar kesabaran dan tabahnya aku sbg seorg perempuan.. sbb tu aku marah bila org pertikaikan ape prasaan aku...  bertentangan pendapat mungkin ye.. sbb aku ada pendapat aku sendiri.. walau mmg kerap kali aku je yg salah.. tp aku akan tetap dgn pendapat aku..  
simpan dendam...org yg paling rapat dgn aku pasti kenal aku mcmana.. biarlah mereka kenali aku apa adanya.. yg lain2 tu susah nk komen.. aku cuma dpt kesan... ni laaa yg slalu aku lalui.. yg seharian aku bawak attitude nih.. =)


yg lain2 korg cek sendiri.. aku share2 jer.. 
jgn pecaya sgt lak





rahsia si gemini


yg kena tanda hijau tu... sgtlaaa contra dgn aku.. sila jangan percaya..
aku ni israel.. haha.. berubah!!! chaiyorkkkk...
doakan kemunculan aku yg baru... 

okeh... lets sambung keje..
peaceeee yawwww =)

2 comments:

lylieiqmal said...

akak no 3, kalau setakat nak suka2 macam betul je. hihihi..Akak pun lahir bulan jun

cik pelangi said...

tu la.. rasa mcm nk sesuka2 je.. haha... tp lebih 90% btul.. acaner tu.. hahaha