07 January 2013

harapan.. =)


"sekarang aku tersedar.. cinta yg ku tunggu x kunjung datang"

korg pernah x mengharap? tp harapan tu cuma tinggal harapan?
haha.. aku pernah.. satu2nya harapan aku yg aku langsung x jangka tu cuma harapan.. 
hoii.. brape byk harapan daaa.. muahaha.. ntahnya.. tetibe lak aih nk tringat bagai.. uissshhhh... brambus2... brabus xper.. huhu.. 

tetibe teringat kisah cinta yg x kesampaian.. 
tetibe teringat bila aku disalahkan dlm hal yg aku rasa aku x salah...
tetibe teringat byk silap yg aku da buat  tp xtau cemane da nk perbetulkan..
tetibe teringat dia yg penah bagi aku semangat smpai aku rasa putus asa tp dia masih ada 
tetibe teringat usaha yg aku buat sehabis daya tp last2 aku kena lepaskan sbb tu bukan milik aku 
tetibe teringat yg aku sedang sayangi seseorg.. tp dia org yg x faham2!!

hoiii... ape sajer laaa ko merepek ni haa.. permulaan tahun baru.. 
da janji dgn diri ko kan wahai cik yaya.. untuk ape lg nk sedih.. bukan ke smua tu ko da lepaskan dgn relahati.. ohhh... 

sungguh aku puas hati.. walau smuanya yg aku buat bukan milik aku.. dan ketentuanNya meminta aku lepaskan ape yg da dipinjamkan.. 

tapi.. satu yg aku bersyukur..
sesungguhnya aku da cuba sehabis daya usaha... 
=')

cabaran yg aku xpenah lupa.. 
aku pernah menjadi kekasih yg sgt kuat semangat... 
chaiyokkkk...