07 January 2013

fellina inchloss in da house yawwww

 *sticky post*
*please scroll down for new entry*



aku rase smua org tau da pasal FELLINA inchloss ni.. 
nk cite pnjg2 mmg aku x reti la kekdahnya..
cuma result selepas aku guna ni.. mmg sgt laaa ohsem.. sbb aku sendiri adalah pengguna Fellina..
krim ni mmg totally beza dgn krim2 lain.. mmg ko akan rasa feedback hanya beberapa hari..
secara seriusnya aku sendiri mmg sronok jd pengguna..
part paling best bila perut da makin kecik.. haha.. tu mmg aku suka gile laaa.. 
rase nk lompat toink toink toink..

so sape nak.. meh info aku..
aku jual murah2.. lai lai 

RM75 FREE POSTAGE


Berminat?? jom order dgn sms/inbox/whatsapp 
012-6471379 nad


very HOT SELLING! harini je 10 botol licin.. 
on my 1st day jual INCHLOSS... 
ape tunggu lagik??
buang semua lemak2 yg terlebih2 tu ngan 
teknik sapuan INCHLOSS..
 Anda Order, Anda Dapat!! Anda sapu, Anda Kurus!!!




urutan dekat peha, lengan, sama urutan dkt perut.. pusing arah lawan jam ye..


1) selepas mandi pkai / sapu ke seluruh badan 
(jgn terlalu banyak dan sesuaikan /picit lotion dalam kuantiti yg sesuai)

- Boleh disapu ke semua tempat bermasalah contohnya peha, betis, perut, celah kaki..
JIKA ingin disapu di muka dan bawah dagu pastikan DALAM KUANTITI ATAU SAPUAN YG NIPIS SAHAJA

2) setiap kali / 30minit lepas makan, terus sapu inchloss di perut ikut arah lawan jam, sapu agak2 5 minit sebab nk bg lemak yg uolss makan tu cepat terbakar..

3) rajinkan diri berjalan atau paling mudah pergi window shopping. kalau nk exercise lagi bagus =)
keluarkan peluh.. PASTIKAN banyak minum air ATAU CUKUP 3 LITER AIR kosong sehari

4) selepas mandi (malam) sapu lagi seluruh badan, then malam nk tido sapu kt perut, supaya masa tido pembakaran lemak berlaku so bangun awal pagi mudah membuang/lawas.

5) selamat bg ibu menyusu, mengandung dan kanak2 atas 6tahun tapi jangan SAPU MCM KITA UTK KURUS, bole guna jadi mcm VICKS letak kat dada atau ibu bapa yg lenguh2 badan atau sakit urat.. CUBALAH!

*KALAU TAK NAMPAK PERUBAHAN, ANDA BOLE CUBA UKUR SAPU DAN UKUR* 
DAN NAMPAK PERUBAHANNYA DALAM ANGKA

*JIKA DISAPU DI MUKA, JANGAN MIX DGN PRODUK LAIN SEPERTI KRIM MALAM DAN LAIN2.. 

Sooooo.... korg tunggu ape lg???
meh order meh....