06 September 2012

perihal hubungan

mcmana nk mula?
ntahla.. aku xtau.. aku bingung lg skang ni.. ape jadi dgn aku skang ni..
kematian kata2.. seolah kosong..
jiwa.. hati.. diri aku kosong...
kadang2 aku rasa, aku xpatut ade hubungan dgn sesiapa..
jalan mudah untuk aku.. asalkan xde sape yg sakitkan hati aku dan aku x sakit hati dgn ape yg org buat pada aku.. bila aku anggap hati aku seakan kristal..
kristal perlu dijaga.. di sentuh dgn berhati2..
dijaga dgn rapi.. tp apabila terjatuh.. berderaian 

mood aku mmg xbaik keblakangan nih.. aku serabut betul..
mcm2 yg jadi.. mmg aku x happy langsung dgn keadaan skrg.. seolah2 aku tersepit dgn keadaan..
susah ke nk dapatkan walau sikit rasa bahagia? 
ntahla.. trasa nk menangis.. tp aku da xtau atas sebab ape.. tertekan aku dgn keadaan..

sampai satu tahap.. aku rasa aku kena pegi jauh.. 
jauh dari smua org.. jauh dari pandangan sesiapa..
jauh dari mata hati sesiapa..

tp aku bukan sesiapa..
aku cuma manusia biasa.. aku perlukan ruang yg sepatutnya... 
kenapa aku sedih? sbb aku trasa aku seolah kosong.. 
hati aku sakit mungkin.. 

='(

aku sedih... tersangat sedih.. terlampau sedih.. 
diperalatkan seolah tiada perasaan..
mcmana nk hapuskan airmata ni.. mcmana nk padamkan rasa resah ni? 
aku da habis kekuatan.. habis.. 

Ya Allah... 
aku mohon kekuatan utk aku 
aku mohon utk aku mampu berdiri
aku mohon kekuatan utk aku kuat
aku mohon hati aku seteguh karang...
aku mohon Ya Allah..
agar aku x disakiti sewenangnya..
agar aku xdiluka sesuka hatinya..
agar aku temui bintang sinar hari aku..
agar cinta ni tersemat hanya untukMu Ya Rabbi..
agar kasih ini hanya untukMu Ya Illahi..
aku mohon..

='(