aku hargai...

09 September 2012

perihal prasaan

hmm.. camne nk start? susah nk mulakan.. 
rasa sayang tu mmg universal kn.. seolah mcm magis pn ade... ntahla, susah nk faham.. 
pelik.. nmpak mcm x amek port tp sbnanya care.. 
nmpak mcm x peduli tp sbnanya amek tau...
nmpak mcm x kesah.. tp sbnanya sgtlaaa kisah.. susah2...

sayang seorg kekasih
ni cnfirm la dari smua segi kot.. sah2 ade rasa jeles.. sah2 laa ade rasa sakit mental bila org yg kita sayang jadik back staber... hmmm.. syg kekasih ni kira msuk skali dgn cinta ke? hahah... aku da xtau cinta tu ape rupanya.. xde dalam kotak fikiran aku lg bayangan cinta tu... tp tu laa.. bila da sayang serba serbi smua nk dijaga.. mcmtu la kot syg kekasih kan.. ni x bole tu x bole.. abis! ape yg bole? aku penampar ko patplohpat kali bole?? syg kekasih ni mmg slalunya annoying gile... smpai serba serbi smua nk kena control.. mcm laa kekasih ko tu xde life sendiri... abis smua nk dikawalnya.. tp bila dipersoalkn.. katanya sayang... suke hati ko laa labu.. pening haku! 

tp tu laaa... bila da namanya perasaan.. kadang2 org yg kita anggap kawan baik pn kita sayang.. hmmm... ye, mmg sayang... smpai 1 tahap aku x suke sesiapa pn buli dia! usik dia! atau mempermainkan prasaan dia... xtau la nk explain cemane.. tp perkara tu da jadik kt aku... smpai aku rasa klau dia memblkgkan aku, mmg aku kecik hati sgt2.. seolah2 cm ape dia buat mmg aku last skali tau.. xptut tul kan.. makanya tu aku katakan perasaan... kita x bole tipu hati sendiri.. tp smpai bila kan... walau dia xtau yg sbnanya aku syg sgt2 kt dia.. mgkin sbb dia care.. walau slalunya dia mmg akan sakitkan hati aku.. kdg2 smpai aku rase x bole trima.. aku akan diam sepanjang hari.. gara2 kecik hati... skang nih.. mgkin dan mmg kena kawal  prasaan aku ni... tu yg slalunya aku stress sbb kawan yg aku anggp paling rapat dgn aku kata.. aku slalu xpenah faham dia... dia mesti akan ckp... ko xfhm aku.. ko x alami...   mmg aku xpenah fahami dia mgkin.. sbb tu dia slalu kata cmtu... tp kan. klau la dia tau ape aku buat slama nih sbb nk jaga hati dia.. xnk dia kecik hati... xnk dia trasa.. cuba temankan dia walau muka dia mmg stok sakitkan hati je.. ='( aku sedih sbnanya.. sbb perasaan sayang ni la yg jadikan aku cmni... klaula kwn baik aku tu tau... tp aku xrasa dia kisah pn... ='(  

No comments: