07 September 2012

annoying giler!!!!!!

bingung... smua rasa cm berbuku... bengang jgn ckpla.. tertekan dan makin tertekan... ntahla.. aku rasa ape aku buat smua skng ni da x betul... kekiri salah.. kekanan pn aku rasa serba salah.. ape aku buat skang ni.. aku duduk diam dan xbercakap ape pun.. persoalannya.. aku xdapat jawapan yg aku nak... knp setiap ape aku lakukan msti kena jd bahan atau ssuatu yg sakitkan hati org? sdgkan aku rasa aku biasa.. aku normal.. aku bertindak dan melangkah dgn penuh tenang..walau aku bukan kuat pn... 

tp tu pn jadi punca jugak pd org.. sakit lak hati ni.. skang ni diary digital aku ni pn org nk masuk campur gak? bengang plak rasanya! aku xkcau hdup ssiapa lg.. aku x usik langsung ape pn yg dorg2 ni nk buat.. ape mslhnya nk kcau smua hak aku! sumpah! mmg aku marah dan terlampau marah!!! fed up tul cmni!