27 September 2012

petang kami di PD

hari kedua kt PD... kteorg ade aktiviti luar.. tu jer la sehari pn... hahahaha..
dorg suh main bola tampar.. aku?? tgk je laaa pic2 kt bawah ni haa.. ape aku buat... 



gamba ramai2... sebelum smua bersepah tggal kasut







pecaya ke aku main bola tampar ni?? 
haha... tgk gaya mcm main kan... lalalaa


okeh.. da masuk dlam gelanggang...
join laaa tu kan...



nampak aku x??? tu belah kanan tu...


x aci giler... group aku 4org vs group dorg 5org...



x usah la pecaya aku main skali bola tampar tu haaa...
aku masuk je dlm tu nk ckupkan org.. kang 3 org je lak dlm tu.. hahah..
tp asal bola dtg, aku lari.. gile! kena muka sia2 je kang... 
x memasal... ingat aku tau ke main bola tampar nih.. haram xtau laa... haha



lepas abis game....






team lain lak yang lawan



bertabahla... ni program aku dgn cik ai... 
hahaaha... mmg mengila tul amek gamba memacam...
subject? nmpak tu abg ensem berbaju hijau? ketua unit latihan kami...
dia tau nih, mampus aku.. hahaha... 
tu pn nyaris2 kena padam gamba ni sbb dia da prasan...


hahahahha



masih subject yg sama..


tangan aku dgn cik ai... suwet x? ngeh ngeh... 
mase ni da nk sunset..



bersepah2 mereka smua


psst! ni program kami lepas konon laaaa main bola tampar..
buat terjun tiruk kt dalam swimm pool...
balas dendam... sbb masa pi sungai aritu kt ipoh.. sekeping gamba pn x amek... sbb xde sape nk amek gamba.. smua da duk dlm sungai... 


mcm kanak2 tul haku


aiyaaa


camerawoman by imah... sat lg ko tgk laa... dia xnk sgt masuk kn dlm air.. da panggil bape kali.. 


dia masih mantain dlm tepi pool katanya... 

xsmpai 5minit imah dimana??




tadaaaa!!!!
hahahahhahaha... kteorg tarik dia ramai2 masuk dlm air... yg bestnya da rendam dia dalam air.. ade yg jerit... dlm poket dia ade handfon... masing2 angkt dia tinggi2... pastu dia ckp xde fon.. kteorg lepas dia balik dalam air.. hahahahha... mase tu mmg gile tul laaa.. sbbb kira la mereka yg angkt pastu campak imah balik dalam air tu haaa... ampun maaaaa....


sehari sebelum exam.. 
rest time...


kurus konon.. hahahahha



ni abg tinggi nama dia.. haha.. 
senang comunicate dgn dia.. senang berurusan.. 
TQ abg jabir.. byk sound aku pasai exam.. 
sebab aku slalu lupe daaaaa...


pihak urusetia.. yg setia dok buat muka ketat dalam kelas


riderman...Lan

dia bawak moto KL - PD yaww...



okeh.. ni pose mengade2..


cantik pic nih.. kt port sarang kerengga..
banyak gile kot


mcm kena tolak angin kan... 
mcm laaaaa


dgn sukma.. 
dgn sukma pn ade alkisah mase nk balik KL...
klau la aku ade chili spray time tu sukma.. mau aku spray je.. 
giler seriau



kami smua..


xnmpak bebayang org mandi.. mane ntah smua.. hilang...
air kotor pn...



ni mmg aku xfhm.. asal amek gamba je muka si farai ni ade... 
dia ckp... camera dorg x cantik.. ngeng tul.. sudahnya nk amek gmba sendiri pn payah.. x kepala, badan dia masuk skali dalam gamba.. aiyaaaa...


kan aku da ckp..  pening haku tgk eh... 
ade je muka dia.. adoiii.... 


laporan petang di PD... 
hari last kami smua.. esok je laa aku sambung update..
watermark pn aku malas letak.. lemau sungguh nih.. aiyaaaa...