12 September 2012

aku yg x sempurna.. tp mengharap hati yg terlalu sempurna..


aku x sempurna... 

ape lg nk kata... semua manusia kt muka bumi ni xpenah sempurna.. 
walau aku cuba sambungkan seribu tangga skalipn.. xkan mampu gapai bintang yg berkilau kt langit..
hakikat seorg aku.. bila mana aku cuma mampu pandang.. bila mana aku cuma mampu tgk sejauh mana pegi dan berkilaunya sinaran bintang tu.. luahan seorg aku... 

aku x sempurna utk miliki hati yg sempurna..
 
xtau mcmana nk sambungkan ayat ni menjadi yg seterusnya.. 
serba salah.. sama ada aku truskn menaip atau trus kekalkn dlm hati.. supaya 1 saat nti aku jumpa dan  si dia menerima aku seadanya aku... bimbingan.. pimpinan.. moga hala tuju tu seiring.. walau ada masanya aku sbnanya da jauh jatuh.. walau sbnanya aku da lama memandang bawah.. hgga 1 saat sbnanya aku da xbole nk mengharap bintang... kritikal.. 

mereka meminta aku mendiamkan diri.. usah menaip lagi...
tp pada siapa yg aku nk ceritakan? 
aku hanya ada ini.. blog yg aku sendiri menjadi penulisnya.. yg menjadi kekuatan aku dgn sendirinya.. 

xpernah ada di tgn.. tp andai saat ni aku ade M16..
aku da tembak diri sendiri.. haha.. kenapa?
sbb aku da penat.. aku da xlarat lg.. permainan ni buat aku sendiri bingung.. 

hakikat hati yg x sempurna

=) senyumlah selagi mampu...